۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۱۵۱۶۲

کتاب «بیداری ایرانیان و انقلاب اسلامی» رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کتاب «بیداری ایرانیان و انقلاب اسلامی» در نشست «انقلاب اسلامی در آیینه نشر جهاد دانشگاهی» رونمایی می‌شود.
نشست «انقلاب اسلامي در آيينه نشر جهاد دانشگاهي»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «بیداری ایرانیان و انقلاب اسلامی» در نشست «انقلاب اسلامی در آیینه نشر جهاد دانشگاهی» رونمایی می‌شود.

 

در این مراسم، که با حضور نویسندگان و صاحب‌نظران نشر حوزه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، داوود کیانی، نویسنده کتاب نیز حضور خواهد داشت.

 

سازمان انتشارات جهاددانشگاهی کتاب «بیداری ایرانیان و انقلاب اسلامی» را در 8 فصل منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب، روند آگاه شدن ایرانیان را بعد از دوره قاجار تا دوران پیروزی انقلاب اسلامی، به عنوان فرآیند عقلانیت و خردورزی بررسی کرده است.

 

در این برنامه، جهاد دانشگاهی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، هفت کتاب دیگر خود را نیز با موضوع انقلاب اسلامی معرفی خواهد کرد.

 

نشست «انقلاب اسلامی در آیینه نشر جهاد دانشگاهی» دوشنبه 19 بهمن 1394 از ساعت 10 در سالن جلسات معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

 

معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی در تهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فخر رازی، خیابان شهدای ژاندارمری، شماره 72 واقع است./998/د102/ق 

منیع: جهاد دانشگاهی

ارسال نظرات