۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۳۱۴۳۶۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

عده ای در کشور به دنبال توقف جایگاه رهبری و شورایی کردن آن هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که عده ای در کشور به دنبال توقف جایگاه رفیع رهبری و تشکیل شورای رهبری هستند، گفت: متأسفانه در این باره نیز گروهی خیز برداشتند که به هیچ عنوان به مصلحت انقلاب و نظام نیست.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جمع رؤسای هیأت های مذهبی استان در مجمع اهل بیت(ع) ساری، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با بیان این که انقلاب اسلامی ایران زمینه استقلال و آزادی ملت ایران را فراهم کرد، گفت: ملت ایران تا قبل از پیروزی انقلاب در خفقان کامل به سر می بردند.

 

وی با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی مردم کشورمان از اجرای برنامه های مذهبی محروم بودند، افزود: نهضت انقلاب اسلامی موجب احیای برنامه های دینی در جامعه شد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که عوامل رژیم طاغوت حتی اجازه برگزاری عزاداری حسینی را به مردم کشورمان نمی دادند، خاطرنشان کرد: اما به برکت انقلاب اسلامی، خون پاک شهدا و فداکاری امام راحل عزاداری ها و برنامه های دینی در کشورمان احیا شد و امروز دارای عظمت خاصی است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که انقلاب اسلامی موجب خرسندی و شادی ملت های مستضعف دنیا شد، افزود: در دورانی که استکبار و استعمار جهانی ملت های مظلوم و بی دفاع را به بردگی می بردند و منابع ملی آنها را غارت می کردند، انقلاب اسلامی توانست روح بیداری را در ملت های آزاده جهان زنده کند.

 

امام جمعه ساری با بیان این که تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور در بخش‌های مختلف وابسته به غرب بود، خاطرنشان کرد: قطع وابستگی فرهنگی و اقتصادی مهم ترین شاخصه انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که در گذشته کشورمان بدون وابستگی به غرب حتی نمی توانست کوچک ترین حرکت علمی و اقتصادی انجام دهد، بیان داشت: اما امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و توان دانشمندان جوان ایرانی شاهد توسعه علم و تکنولوژی در عرصه های مختلف هستیم.

 

آیت الله طبرسی دهه فجر را تداعی‌گر بعثت، غدیر، عاشورا و تاسوعا دانست و افزود: عاشورا به تمام معنا سیاسی است اقدام امام حسین (ع) برای ماندگاری دین اسلام بود.

 

امام جمعه ساری با بیان این که امام حسین (ع) در قیام عاشورا جاهلیت اموی را از بین برد، اضافه کرد: امام راحل با قیام خود در پیروزی انقلاب اسلامی جاهلیت علوی را از بین برد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، دستاورد انقلاب اسلامی را عزت‌مندی مردم کشور عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بعد از انقلاب دارای مشکلات و معضلاتی شده‌ایم اما در قیاس با گذشته در سایه پرچم اسلام قرار داریم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، 22 بهمن را از مصادیق بارز گام های دشمن ستیز ملت قهرمان ایران دانست و گفت: این روز بزرگ و حماسی رزمایش ملت ایران در مقابل دشمنان است.

 

امام جمعه ساری، 22 بهمن را نماد وحدت و یکپارچگی ملت دانست و بیان داشت: 22 بهمن ماه روزی است که ملت بزرگ ایران برای سی و چهارمین بار به صحنه خواهند آمد و وفاداری خود را جانانه به امام و انقلاب و ارزش ها نشان خواهند داد.

 

آیت الله طبرسی با تاکید بر این که ملت ایران اسلامی در 22 بهمن امسال با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی خواهند کرد، بیان داشت: در شرایط کنونی که تحریم های اقتصادی از سوی دشمنان اعمال می شود چشم همه رسانه های جهان به این روز است که مردم ایران در 22 بهمن چگونه عمل خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: پس از گذشت 36  سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آنچه همه افراد جامعه به ویژه جوانان مؤمن و با نشاط باید بدانند این است که پرچم انقلاب اسلامی در دست آنان قرار دارد و آنها پیش قراولان انقلاب اسلامی هستند. 

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: مهم ترین وظیفه نسل حاضر برای حفظ و حراست از این امانت و میراث گرانبها و تلاش در راستای انتقال صحیح مفاهیم آن به آیندگان است.

 

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: باید در انتخاب افراد اصلح نهایت دقت و بصیرت مورد توجه قرار گیرد و آن افرادی که خبرگان را حزبی و گروهی می کنند به عدالت توجهی ندارند.

 

وی با بیان این که عده ای در کشور به دنبال توقف جایگاه رفیع رهبری و تشکیل شورای رهبری هستند، تصریح کرد: متأسفانه در این خصوص نیز گروهی خیز برداشتند که به هیچ عنوان به مصلحت انقلاب و نظام نیست.

 

امام جمعه ساری با بیان این که دشمن پس از ناکامی در بخش های دیگر نظام این بار به دنبال طرح و نقشه ای جدید برای مجلس خبرگان رهبری است، ادامه داد: باید هوشیار باشیم تا خدای ناکرده دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا نکند.

 

ویبا تأکید بر این‌که هدف همه ما در مجلس خبرگان رهبری باید تنها تقویت جایگاه رهبری انقلاب باشد، افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری تکلیف شرعی برای بقای انقلاب اسلامی است./950/202/ب1

ارسال نظرات