۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۳۱۴۰۵۰
استاد حوزه و دانشگاه:

یکی از معجزات انقلاب تداوم آن با وجود تمام دشمنی های استکبار است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام اصل‌نژاد ماهیت انقلاب اسلامی ایران را ضد استکباری خواند و گفت: یکی از معجزات انقلاب تداوم آن با وجود تمام دشمنی های استکبار است.
حجت الاسلام سيد ودود اصل نژاد

حجت الاسلام سید ودود اصل‌نژاد، معاون تهذیب و مسؤول بسیج طلاب مدرسه علمیه طالبیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در مدرسه علمیه طالبیه تبریز خبر داد و گفت: این برنامه ها با هدف تجدید پیمان با ارزش های انقلاب برنامه ریزی شده است.

 


وی با اشاره به مؤلفه های انقلاب اسلامی ایران، استکبار ستیزی را یک مؤلفه اساسی عنوان کرد و ادامه داد: روحیه استکبارستیزی ملت ایران ریشه در قرآن و ماهیت نظام اسلامی دارد و باید این روحیه همچنان حفظ شود.

 


این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این‌که بقا و تداوم انقلاب اسلامی مستلزم حفظ روحیه استکبارستیزی است، گفت: ملت ایران فراموش نمی کند که آمریکا شیطان بزرگ است و طبق فرموده قرآن کریم هیچگاه با شیطان دوستی نمی کنیم.

 

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی پایانی ندارد، تصریح کرد: آنهایی که فکر می کنند انقلاب اسلامی به پایان رسیده و شعار جمهوری اسلامی سر می دهند سخت در اشتباهند چراکه انقلاب اسلامی در نهایت به حکومت حضرت ولی عصر(عج) متصل می شود.

 


معاون تهذیب مدرسه علمیه طالبیه نفوذ در حکومت و حاکمیت را فتنه جدید دشمن دانست و گفت: باید مراقب دوره بعد از برجام باشیم و از مسؤولان کشور می خواهیم که نسبت به نامه مقام معظم رهبری در این خصوص دقت نظر ویژه داشته باشند.

 


وی رهبری مدبر و امت بصیر را از مهم ترین شاخصه های نظام اسلامی دانست، خاطرنشان کرد: دنیای استکبار این دو عامل را مانع اجرای فتنه های خود می داند، دولتمردان، مجلس و قوه قضائیه باید مراقب فتنه جدید دشمن باشند تا این فتنه نیز مانند فتنه های گذشته خنثی شود.

 


مسؤول بسیج طلاب طالبیه تصریح کرد: امروز بار دیگر به آمریکا و اسرئیل می گوییم که ملت ایران خسته نشده و هنوز همان روحیه استکبارستیزی خود را حفظ کرده و جز با مرگ آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی آرام نخواهد گرفت.


وی با بیان این‌که یکی از معجزه های انقلاب تداوم آن با وجود تمام دشمنی های استکبار و کار شکنی ها است، گفت: انقلاب و پیروزی آن سخت است، اما آنچه از انقلاب دشوارتر است تداوم بر شعار ها، ارزش ها و آرما های انقلاب است./854/303/ب1

ارسال نظرات