۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۳۱۳۴۹۸
آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد؛

ضرورت تمکین به رأی شورای نگهبان/ قانون مداری و اخلاق مداری مورد توجه کاندیداها باشد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله صفایی بوشهری گفت: شورای نگهبان فصل الخطاب همه امور در انتخابات است و اگر اعتراضی از سوی کاندیداهای مجلس و خبرگان است باید اعتراض خود را قانونی بیان کنند.
صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی است که تئوریسین های جهان آن را محال می دانستند.

 

وی افزود: این انقلاب بدون وابستگی به شرق و غرب ایجاد شد و رنگ خدایی گرفت و براساس منظومه ولایت فقیه و فصل نوینی در ادبیات سیاسی جهان ایجاد کرد.

 

آیت الله صفایی بوشهری گفت: این انقلاب براساس هدایت های امام (ره) و ولایت رهبر انقلاب اکنون پرتوان و محکم به پیش می رود تا جهان استکبار را منهدم سازد و اکنون هر ورق تاریخ این انقلاب را که ورق می زنیم نظام و کشور را مستحکم تر نشان می دهد.

 

وی افزود: از زمان تشکیل گروهک های ضدانقلاب تا جنگ تحمیلی و فتنه های دشمنان و شروع تحریم‌ها علیه انقلاب این نظام مقتدر تر و سربلندتر شده است و نتیجه این انقلاب در پرتو سیره فقه حکومتی و جوهره وجود ولایت فقیه است.

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: اکنون در دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و اقتدار است لازم است مسؤولان در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، علم و فناوری برای توسعه حوزه اجتماعی گام بردارد و در همه امور عدالت را رعایت کنند.

 

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه استکبار ستیزی جزء ماهیت انقلاب است، افزود: جهان استکبار هرگز با ما همراه نخواهد شد، باید هوشیار باشیم و مسؤولان کشور نیز در این زمینه باید هوشیار باشند و عملکرد خود را براساس فرامین رهبری اجرایی کنند.

 

امام جمعه بوشهر اظهار داشت: سنای آمریکا برای ایجاد تحریم‌های جدید علیه ایران جلسه تشکیل می دهد، اما آنها بدانند که هر چقدر کشور ما را تحریم کنند ما قوی تر از آن هستیم که بخواهند با اجرای برجام کشور ما را تضعیف کنند یا در عربستان سعودی علیه ما جبهه ضدایرانی تشکیل دهند.

 

وی با قدردانی از پاسداران منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی، اظهار داشت: آمریکا بداند اگر یک لشکر آنها هم بیاید، سپاه پاسداران ایران همین برخورد را با آنها خواهد کرد.

 

وی با اشاره به انتخابات آینده خاطرنشان کرد: در انتخابات قانون مداری و اخلاق مداری اساس کار انتخابات باشد؛ کاندیداها و ستاد انتخابات و فضای عمومی قانون مداری و اخلاق مداری را حفظ کنند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: شورای نگهبان فصل الخطاب همه امور در انتخابات است و اگر اعتراضی از سوی کاندیداهای مجلس و خبرگان است باید اعتراض خود را قانونی بیان کنند.

 

وی افزود: تقوای سیاسی در انتخابات رعایت شود و در تبلیغات کاندیداها احترام به قانون و عزت و اقتدار نظام را مراعات کنند./833/201/ب1

ارسال نظرات