۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۳۱۱۲۳۶
مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج در عراق خبر داد؛

اعزام روزانه 2400 زائر ایرانی در قالب 60 کاروان به عتبات و عالیات

خبرگزاری رسا ـ مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در کشور عراق به ارائه آماری از حضور زایران ایرانی در عتبات پرداخت و گفت: روزانه نزدیک به 2400 زائر ایرانی از طریق مرزهای زمینی و هوایی وارد عتبات می‌شوند.
مصطفي قاسمي، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج در عراق

به گزارش خبرگزاری رسا، مصطفی قاسمی، مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت، شنبه 26 دی ماه در جمع مدیران راهنمای کاروان های عتبات، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته این سازمان در عراق ارائه کرد و اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون برنامه های این سازمان به خوبی پیشرفت داشته است و امیدواریم این روند رو به رشد باشد.

 

وی که در هتل جواهر کربلای معلی سخن می گفت، موفقیت های این سازمان را مدیون تلاش همکارانش در بخش های مختلف اجرایی به ویژه در شرکت خدمات زیارتی شمسا دانست.

 

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق افزود: همکاران ما در سازمان حج و زیارت و شمسا تلاش های فراوانی را انجام می دهند تا مدیران کاروان ها با کمترین مشکلات بتوانند زائران ایرانی را به سرزمین عتبات اعزام کنند.

 

قاسمی، وضعیت امنیتی کشور عراق را مناسب دانست و افزود: با تمام تلاشی که دشمنان انجام می‌دهند تا با حضور تروریست ها و گروهای داعشی کشور عراق را ناامن جلوه دهند؛ اما شهرهای زیارتی کربلای معلی، نجف اشرف، کاظیمن و سامرا در امنیت خوبی به سر می برد و زایران به راحتی سفر خود را انجام می‌دهند.

 

وی در ادامه آماری از حضور زائران ایرانی در عتبات ارائه کرد و اظهار داشت: روزانه حدود 2400 زائر ایرانی از طریق مرزهای زمینی و هوایی وارد عتبات می شوند که این عزیزان سه روز را در کربلا، سه روز در نجف و یک روز را در کاظمین به سر می برند./1330/102/ب2

 

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات