۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۳۱۰۹۲۵
آیت‌الله صفائی بوشهری:

ولایت‌مداری تجلی خدامحوری است

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله صفایی بوشهری ولایت‌مداری را تجلی خدامحوری دانست و گفت: تحقق خدامحوری در پیروی تام از ولایت رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و این یک راهبرد همیشگی است.
آيت‌الله صفايي بوشهري آيت الله صفايي بوشهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی بسیج استان بوشهر در حسینیه ثارالله، گفت: یکی از ویژگی‌های حکومت مبتنی بر ایمان، تقوا و ولایت، عنایات الهی است و این یک راهبرد و استراتژی مهم در یک حکومت دینی است.

 

وی اظهار داشت: جامعه‌ای که می‌گوید اساس زندگی ما خدامحوری است، سپس در مقابل تهاجمات سخت و نرم دشمن استقامت می‌کند، خداوند فرشتگان را به یاری آن‌ها می‌رساند و به آن‌ها می‌فرماید که نباید از دشمن بترسید و نگران تحریم‌ها و فشارها باشید، چرا که ما در دنیا و آخرت حامی شما هستیم.

 

امام‌جمعه بوشهر افزود: آمریکا و جهان استکبار این محاسبه را ندارند و در اتاق فکرهای مدیریت سیاسی جهان، براساس معیارهای زمینی، فکر و برنامه‌ریزی می‌کنند؛ اما نخستین محاسبه نظام دینی، خدا است و بر اساس تقوا، حوزه‌های سیاست، امور نظامی، فرهنگی و عرصه‌های علم و فناوری را مدیریت می‌کند.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: آمریکا فرعون زمان است که در مقابل نظام دینی و الهی ما قرار گرفته است و خداوند با نظام ما است.

 

وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی از سوی نیروی دریایی سپاه، تأکید کرد: آمریکا به‌ عنوان ابرقدرتی که ادعای مدیریت نظم نوین جهان و مدیریت اقتصاد، سیاست، علم و فناوری را دارد، در مقابل رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران عزیز ما در عرصه خلیج‌فارس، سر تعظیم فرود آورد و تسلیم شد و عذرخواهی کرد و تعهد داد که دیگر مرتکب چنین اشتباهی نشود و بنابراین یک شکست قطعی را در نظام سیاسی جهان، متحمل شد.

 

امام‌جمعه بوشهر اضافه کرد: این کار خدا است و محاسبه خدامحور در طراحی‌های استراتژیک، چه نظامی و چه سیاسی و علمی پیروز است.

 

وی یادآور شد: مسؤولان سیاسی اقتصادی ما، باید بر اساس محاسبه خدامحور امور را طراحی کنند تا پیروز شوند.

 

 
آیت‌الله صفایی بوشهری بیان داشت: اگر جامعه‌ای خدامحور بود و در مسیر عبودیت الهی قرار داشت، خداوند برکات را بر آن‌ها نازل خواهد کرد و ما هرگاه در این مسیر باشیم، قطعاً پیروز هستیم.

 

امام‌جمعه بوشهر ولایت‌مداری را تجلی خدامحوری دانست و گفت: تحقق خدامحوری در پیروی تام از ولایت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای است و این‌یک راهبرد همیشگی است.

 

وی ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ، سیاست، اقتصاد، علم و فناوری و ... پروژه‌ای را ارائه می‌کنند، این تنها ارشادی نیست، بلکه یک پروژه مهم الهی در جهت مقابله با تهاجم نرم و سخت بیگانگان است.

 

آیت‌الله صفایی بوشهری ابراز داشت: تمام مطالب و امورات، برنامه‌ها، راه‌ها و محورها را باید با وزنه و معیار ولایت بسنجیم، اگر منطبق بود، صحیح است، اما اگر زاویه داشت، هیچ ارزشی ندارد./846/202/ب2

ارسال نظرات