۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۳۰۹۵۷۶
با هماهنگی سازمان حج و زیارت صورت می‌گیرد؛

اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان متقاضی سفر به عتبات عالیات

خبرگزاری رسا ـ براساس تفاهم‌نامه ای که در سازمان حج و زیارت به امضاء رسید به دانشجویانی که با هماهنگی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام شوند، مبلغ یک میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.
پرچم امام حسين

به گزارش خبرگزاری رسا، تفاهم نامه همکاری بانک ملت، ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان و سازمان حج و زیارت برای اعطای وام یک میلیون تومانی به دانشجویان متقاضی سفر به عتبات عالیات امروز امضاء شد.

 

این تفاهم نامه را آقایان سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت ، دکترعلی رستگارمدیرعامل بانک ملت و حجت الاسلام سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان امضاء کردند.

 

با امضای این تفاهم نامه شعبات بانک ملت درسراسر کشورموظفند با معرفی نامه سازمان حج و زیارت به دانشجویان متقاضی اعزام به عتبات عالیات یک میلیون تومان تسهیلات پرداخت کنند.

 

درمراسم امضای این تفاهم نامه رئیس سازمان حج و زیارت اعطای وام یک میلیون تومانی را در راستای تسهیل دراعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات دانست و اظهار داشت بیش از پنجاه هزارنفر در دوره چهاردهم اعزام به عتبات دانشگاهیان ثبت نام کردند و دراین دوره 11500 نفرمی توانند این تسهیلات را از بانک ملت دریافت کنند.

 

اوحدی با اشاره به اینکه سیصد هزار دانشگاهی متقاضی سفربه عتبات هستند سیاست بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت را توسعه فعالیت ها در حوزه عتبات دانشجویی عنوان کرد و افزود 11500 دانشجوی دوره چهاردهم از پنجم بهمن ماه امسال تا سی و یکم فرودین ماه 95 تحت پوشش شرکت شمسا به عراق سفرخواهند کرد.

 

به گفته رئیس سازمان حج و زیارت برای اولین بارسفرخواهران دانشجو به عتبات عالیات با همکاری دست اندرکاران ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان دردستورکارقرارگرفته است و ده هزارنفر درنخستین مرحله اعزام خواهند شد.

 

وی همچنین ازبسترسازی برای آغازعملیات عتبات دانش آموزی خبرداد وابرازامیدواری کرد با حضور گسترده تردانشجویان و دانش آموزان کشورمان دراماکن متبرکه درعراق شاهد پیوند عمیق تردو کشور و دوملت ایران و عراق باشیم.

 

رئیس ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان نیزدراین مراسم اعطای تسهیلات بانکی را در اعزام هرچه بیشتر دانشگاهیان به اماکن زیارتی موثردانست وگفت با وجود متقاضیان فراوان ، دراعزام دانشگاهیان به عتبات کیفیت و ارائه خدمات بیشتر به این عزیزان مد نظرمی باشد.

 

دکتر رستگارمدیرعامل بانک ملت نیز در پایان این مراسم با بیان آماری ازتسهیلات ارائه شده توسط این بانک درخصوص وام ازدواج ، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد ، اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) ، خود اشتغالی ، مشاغل خانگی و نیازهای ضروری اظهار داشت در قالب این تفاهم نامه 25000 دانشجو ازتسهیلات یک میلیون تومانی با کارمزد چهاردرصد و بازپرداخت 18 ماه برخوردار می شوند و تمامی شعب این بانک موظفند این تسهیلات را با معرفی سازمان حج و زیارت درکوتاهترین زمان ممکن دراختیار دانشجویان متقاضی قرار دهند./1330/د102/ف2

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات