۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
کد خبر: ۳۰۹۳۵۲
عصر امروز صورت گرفت؛

افتتاح نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های استان زنجان عصر امروز با حضور بسیار کمرنگ مسؤولان استانی، مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات و اصحاب رسانه در محل موزه کارخانه کبریت زنجان آغاز به کار کرد.
نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري هاي استان زنجان نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري هاي استان زنجان نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري هاي استان زنجان نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري هاي استان زنجان نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري هاي استان زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان عصر امروز با حضور مسؤولان استانی، مدیران خبرگزاری ها و مطبوعات و اصحاب رسانه در محل موزه کارخانه کبریت زنجان آغاز به کار کرد.

 

بنابر این گزارش، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان بعد از آغاز به کار خانه مطبوعات استان، اولین اقدامی است که از سوی این نهاد فرهنگی با همکاری اداره کل ارشاد زنجان صورت گرفت که جای امیدواری است در دراز مدت عملکردهای مثبتی بر جای گذارد.

 

اما مهم ترین چیزی که عصر امروز و در لحظه افتتاح نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان بسیار پررنگ و به قول معروف در چشم بود، عدم حضور مسؤولان بلند پایه استانی و حتی مسؤولان اداره کل ارشاد برای افتتاح آن بود که بیانگر عدم صداقت آنان در رفتار و گفتار است؛ چرا که همیشه در سخنرانی های خود، رسانه ها را یکی از ارکان مهم جامعه قلمداد می کنند.

 

خبرگزاری فارس، خبرگزاری ایرنا، موج رسا، مهر، اوج بیداری، شبستان، هفته نامه صدای زنجان، مردم نو، صدای ابهر، زنجان ورزشی و بایرام از جمله خبرگزاری ها و مطبوعات استانی حاضر در نمایشگاه مذکور هستند.

 

گفتنی است، نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان از امروز تا هفتم دی‌ماه دایر بوده و همه روزه از ساعت 15 تا 21 پذیرای بازدید کنندگان است. /949/203/ب2

ارسال نظرات