۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۰۹۰۹۳
حاشیه‌های یک نشست علمی؛

وقتی مسترهای عرفان حلقه مجبور به ترک جلسه می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ نشست علمی و مباحثه با محوریت موضوع عرفان حلقه در تبریز با حاشیه‌های قابل توجهی همراه بوده است.
عرفان حلقه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نشست علمی و مباحثه با محوریت موضوع عرفان حلقه امروز به همت بسیج دانشجویی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با حضور حجت الاسلام انهاری، مدیر انجمن نجات از حلقه برگزار شد.

 


بنابر این گزارش، این نشست علمی که با استقبال دانشجویان دانشکده علوم پزشکی همچنین با حضور مسترهای عرفان حلقه و کیهانی همراه بود، با حاشیه‌های قابل توجهی دنبال شد که در نهایت دقایقی از این جلسه به بحث و جدل میان سخنران مدعو و مسترهای عرفان حلقه سپری شد.

 


زمانی که حجت الاسلام انهاری به تشریح افکار و اندیشه‌های التقاطی سران این عرفان کاذب پرداخت، با مقاومت و اعتراض مکرر مسترهای عرفان حلقه که در ردیف نخست سالن اجتماعات حضور داشتند، مواجه شد که در نهایت دقایقی از نشست به حاشیه کشیده شد.

 


تعدادی از مسترهای عرفان حلقه نسبت به بخش هایی از سخنران جلسه اعتراض داشتند که با پاسخ‌های منطقی و مستدل حجت الاسلام انهاری مواجه شدند و به دنبال حاشیه‌سازی در جلسه شدند و اذعان داشتند که خواستار برگزاری یک جلسه مجزا برای دیگر مسترهای عرفان حلقه هستند.

 


همچنین تعدادی از سران عرفان حلقه که از نوع سخنان حجت الاسلام انهاری چندان دل خوشی نداشتند؛ در مقابل مستندات قرآنی، روایی و حدیثی این سخنران موضع‌گیری کردند و جلسه را ترک کردند که مسؤولان برگزاری نشست به دنبال بازگرداندن آنان بود که تلاش وی بی ثمر شد.

 


دانشجویان حاضر در جلسه نیز با مشاهده این نوع برخورد مسترهای عرفان حلقه خواستار حضور در جلسه انحصاری حجت الاسلام انهاری و مسترهای عرفان حلقه در تبریز بودند، ضمن این‌که یکی از سران عرفان حلقه که به دنبال بازگرداندن دیگر مسترهای گروه خود بود، اذعان داشت؛ این نوع برخورد تخریب وجهه عرفان حلقه در تبریز است.

 


بنابر این گزارش، حجت الاسلام چاووشی، معاون فرهنگی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز که در این جلسه حضور داشت، بدون هماهنگی قبلی در دقایقی برای بازگشت آرامش به جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: این جلسه تنها یک نشست علمی است و استاد مدعو آماده پاسخگویی به هر شبهه‌ای در این زمینه هستند.

 


گفتنی است، خبرگزاری رسا در تبریز پیش از این در گزارش‌هایی به تشریح فعالیت زیرزمینی تعدادی از فرقه‌های ضاله و عرفان‌های دروغین در نقاط مختلف تبریز پرداخته بود./935/202/ب1

ارسال نظرات