۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۳۰۷۱۱۵
رییس سازمان اوقاف در گفت وگو با رسا مطرح کرد؛

نامه رهبری به جوانان غربی الگوی مناسب تبلیغی برای علما و نخبگان

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: نامه نوشتن به جوانان غربی از اقدامات جدید و مبتکرانه رهبر معظم انقلاب است که امیدواریم علما، فرهیختگان و نخبگان از این روش استفاده کرده و جوانان را به سمت و سوی اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) دعوت کنند.
رييس سازمان امور خيريه و اوقاف کشور حجت الاسلام والمسلمين علي محمدي حجت الاسلام علي محمدي، رييس سازمان اوقاف و امور خيريه کشور رييس سازمان اوقاف و امور خيريه

حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی، گفت: رهبر معظم انقلاب نامه‌های خود با جوانان غربی با منطق و استدلال صحبت می‌کنند.

 

وی افزود: ایشان در این نامه آسیب‌های مهم جامعه کنونی جهان که خاستگاه آن فرهنگ استعماری و استثماری غرب و در نتیجه سبب به وجود آمدن تفکر وهابیت و داعش است را متذکر شدند.

 

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: امروز تفکر وهابیت و گروه‌های تکفیری نظیر داعش نه تنها علیه جامعه مسلمانان بلکه علیه جوامع بشری پیامدهای بسیار منفی و ناگواری داشته و خواهد داشت که یک نمونه آن حادثه تروریستی پاریس بود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود در دنیا رهبر معظم انقلاب با مهر، محبت و تکریم شخصیت جوانان غرب آنها را دعوت کردند تا با منطق، دلیل، برهان و تحقیق، ارتباطی منطقی را با جامعه اسلامی و مسلمانان پی‌ریزی کنند.

 

وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب از جوانان غربی خواستند رابطه نامناسبی را که استعمارگران بین مسلمانان و جوامع غربی از گذشته به وجود آوردند را کنار بگذارند، افزود: امیدواریم جوانان به این نصیحت و دلسوزی توجه کرده و بنیاد و اساس ارتباط منطقی و مسالمت‌آمیز همراه با عزت و احترام را با مسلمانان در دنیا پایه‌ریزی کنند.

 

نماینده ولی فقیه در اوقاف با اشاره به این که به طور قطع این نامه آثار بسیار خوبی در دنیا خواهد داشت، گفت: متاسفانه رسانه‌های غرب که با رفتاری دو گانه دم از مردم‌سالاری، دموکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر می‌زنند اجازه نمی‌دهند که نامه رهبر معظم انقلاب در دنیا منعکس شود تا جایی که حتی برخی از شبکه‌های خود را تعطیل می‌کنند تا نگذارند نامه رهبر انقلاب به دست جوانان برسد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی افزود: نامه نوشتن به جوانان غربی از اقدامات جدید و مبتکرانه رهبر معظم انقلاب است که امیدواریم علما، فرهیختگان و نخبگان از این روش استفاده کرده و جوانان را به سمت و سوی اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) دعوت کنند./807/ت302/ج

ارسال نظرات