۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۳۰۵۸۰۹
رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین:

حرکت میلیونی مردم در اربعین حسینی هشداری بزرگ برای استکبار و تروریسم جهانی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین با بیان اینکه حرکت میلیونی مردم در اربعین حسینی هشداری بزرگ برای استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی است، گفت: این حرکت مردمی هشداری برای مستکبران و سردمداران دنیای کفر است تا بدانند اگر روزی امت مسلمان ببیند اهانتی بر مقدسات آنها صورت گرفته سکوت نخواهد کرد و در مقابل آنها خواهد ایستاد.
حجت الاسلام علي قابل

حجت‌الاسلام علی قابل، رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با بیان اینکه حرکت میلیونی مردم در اربعین حسینی یک حرکت بی‌نظیر است، گفت: این حرکت را می‌توان یک اعجاز بزرگ دانست چرا که هیچ بانی و تبلیغی در قضیه اربعین جز دل‌های پاک و عاشق وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: در این حرکت و حضور میلیونی، هیچ کارت دعوتی برای کسی ارسال نشده و مردم به صورت خودجوش در این اجتماع پر شور حسینی حاضر می‌شوند.

 

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین افزود: این اعجاز حرکت جهانی سیدالشهدا(ع) است که از سال 61 هجری آغاز شده و هر روز در حال گسترش است و روز به روز بر دامنه آن اضافه می‌شود.

 

 وی با بیان اینکه حرکت میلیونی مردم در اربعین حسینی، هشداری بزرگ برای استکبار جهانی و گروهک‌های تروریستی است، عنوان کرد: این حرکت مردمی هشداری برای مستکبران و سردمداران دنیای کفر است تا بدانند اگر روزی امت مسلمان ببیند اهانتی بر مقدسات آنها صورت گرفته سکوت نخواهد کرد و در مقابل آنها خواهد ایستاد.

 

حجت‌الاسلام قابل ادامه داد: این میزان خیل جمعیت عاشق مکتب اهل بیت برای دفاع از حریم مقدسات و اهل بیت آماده‌اند و اجازه نخواهند داد نور حق در دنیا خاموش شود و دنیای استکبار به اهداف شوم خود برسد.

 

وی افزود: در حقیقت می‌توان گفت حرکت مردمی و خودجوش افراد مختلف از اقشار و ملیت‌های مختلف زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) را ایجاد خواهد کرد.

 

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین در پایان تأکید کرد: در این اجتماع مردمی که می توان آن را بزرگ‌ترین حرکت مردمی در جهان برشمرد، امام حسین(ع) برای امام زمان(عج) سرباز آماده می‌کند تا در زمان ظهور آن حضرت را یاری کنند./955/302/ب2

ارسال نظرات