۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۳۰۴۱۶۷
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل:

نهادینه شدن فرهنگ بسیج در دانشگاه ها عامل نفوذناپذیر شدن عرصه فرهنگی کشور است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل با اشاره به توطئه های دشمنان بر عیله جوانان و دانشگاه ها، گفت: نهادینه شدن فرهنگ بسیج در دانشگاه ها عامل نفوذناپذیر شدن عرصه فرهنگی کشور است.
حجت الاسلام واحدي زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حمید واحدی زاده مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، ظهر امروز در همایش شکوه هجرت در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در جمع دانشجویان، اساتید و فرماندهان سپاه استان اردبیل، بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین ابزار برای تداوم آرمان جهانی خود در اختیار دارد که آن استمداد از نیروی بسیج است.

 

وی با بیان اینکه منویات مقام معظم رهبری باید دغدغه اصلی مسؤولان بسیج دانشجویی باشد، بر گوش فرا دادن به بیانات معظم‌له تاکید کرد و افزود: منویات مقام معظم رهبری باید سرلوحه حرکت و دغدغه اصلی ما در جامعه باشد.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه در صورت غفلت، دشمن پیشروی می‌کند، بیان داشت: دشمن برای نفوذ سیاسی دو کار را دنبال می‌کند که می‌توان به تلاش آن‌ها برای ایجاد اختلاف و دو دستگی بین حاکمیت و ملت، دو دستگی بین ملت و از بین بردن روحیه انقلابی در میان مردم و جوانان اشاره کرد.

 

وی با تاکید بر ضرورت شناخت دشمن و فهم درست از وضع کنونی کشور، از دانشگاه به عنوان یکی از مراکز مهم تصمیم‌ساز نام برد و تصریح کرد: جوانان و دانشگاه ها در نوک پیکان توطئه های دشمنان قرار دارند.

 

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، اظهار داشت: تفکر بسیجی باید در بین دانشجویان نهادینه شود تا بستر فرهنگی جامعه نفوذ ناپذیر شود.

 

حجت الاسلام واحدی زاده بابیان اینکه مقابله با این هدف دشمن بر دوش بسیجیان دانشجو است، تاکید کرد: دانشجویان باید ادامه‌دهنده راه شهدا در سنگر فرهنگ مقدس اسلامی و در راستای توسعه علمی و آموزشی کشور و ترویج ارزش‌های اسلام باشند.

 

وی با اشاره به اینکه تفکر و روحیه بسیجی در جامعه باید به طور همه جانبه ترویج شود، بیان کرد: بسیج میراث گرانبهایی است که همیشه درصحنه های حساس کشور پیشگام است./937/202/ب3

 

ارسال نظرات