۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۳۰۳۹۰۱
امام جمعه شبستر:

بسیج نیروی مقاومت و مبارزه با ظلم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با بیان این‌که تفکر بسیجی زمینه ساز ظهور و عامل سعادت بشریت است، گفت: تفکر بسیجی زاییده تفکر و دور اندیشی امام راحل و نیروی مبارزه با ظلم است.
حجت الاسلام علي محمدزاده، امام جمعه شبستر

حجت الاسلام علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری رسا در تبریز، با گرامیداشت فراررسیدن هفته بسیج، اظهار داشت: تفکر بسیجی و بسیج مستضعفان از برکات انقلاب اسلامی است.


وی با بیان این‌که بسیج از ابتکارات و زاییده دور اندیشی امام راحل می باشد، تصریح کرد: بسیجیان همچون دوران جنگ تحمیلی با فکر، اندیشه و توان خود در راه اجرای دستورات اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) در عرصه و صحنه انقلاب حاضر هستند.


امام جمعه شبستر با اشاره له اهمیت و جایگاه تفکر بسیجی همراه با گسترش این اندیشه در جهان، خاطرنشان کرد: مستضغفان جهان با شناخت از بسیج و تفکر بسیجی، علاقمند به این مسلک و اندیشه هستند و دعا گوی تدام این اندیشه اند.


وی فرهنگ بسیجی را یک فرهنگ متعالی و برگرفته از متن اسلام ناب محمدی عنوان و تأکید کرد: فرهنگ بسیجی عامل نجات و سعادت بشریت از کینه های استکبار و شیطان صفتان جهان است، این فرهنگ به دنبال احیای ارزش های اسلامی و انسانی است.


عضو شورای استانی حوزه علمیه تفکری بسیجی را عامل تداوم و ثبات اندیشه‌ای انقلابی به ویژه امام راحل دانست و ابراز داشت: این تفکر بسیجی است که عامل نجات و سعادت بشریت و سبب تداوم اسلام ناب و اندیشه‌ای شهدا است.


وی بسیج را زاییده تفکر و عمق اندیشه امام راحل در جهت زمینه سازی ظهور معرفی و ادامه داد: مأموریت بسیج برای رسیدن به این قله پیروی از مقام ولایت و مقاومت در برابر نفوذ دشمن در عرصه های گوناگون کشور اسلامی است.


حجت الاسلام محمدزاده از جمله مأموریت های بسیج را پیگیری بیانات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و یاری دولت برای رسیدن به این مهم دانست و افزود: از وظایف بسیج مبارزه با برنامه نفوذ دشمن و ناهنجاری های اجتماعی است.


وی با اشاره به نقش تأثیرگذار بسیج در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان در جنگ تحمیلی با روحیه بسیجی در مقابل رژیم بعث عراق که تحت حمایت جهانی قرار داشت، ایستادند و با قدرت الهی سیلی محکمی به صدام و اربابانش زدند./854/302/ب3

ارسال نظرات