۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۳۰۲۲۹۴
مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری:

کشورهای استعمارگر همواره به دنبال نفوذ به دیگر کشورها هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری گفت: کشورهای استعمارگر همواره به دنبال نفوذ به دیگر کشورها هستند تا بتوانند در باورهای مردم خلل ایجاد کنند و تنها راه مقابله با نفوذ دشمن اجرای کامل توصیه‌های رهبری در زمینه پیشگیری از نفوذ دشمن است.
نفوذ

حجت الاسلام صیف‌الله آهمند مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری به مردم و مسؤولان در ارتباط با نفوذ دشمن، گفت: رهبر معظم انقلاب با هشدارهای حکیمانه خود نفوذ دشمنان را به مسؤولان و مردم متذکر شدند.

 

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سال‌های پیش به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کردند و تهاجم فرهنگی یعنی اینکه یک مجموعه سیاسی و یا اقتصادی برای مقاصد سیاسی خود و برای اسیر کردن یک ملت، به بنیان‌های فرهنگی آن ملت هجوم می‌برد.

 

حجت الاسلام آهمند گفت: فرهنگ کشور ما بر گرفته از قرآن و سیره اهل بیت(ع) بوده و این ناب‌ترین و کامل‌ترین فرهنگ، در عالم بشریت است به همین جهت به فرهنگ آمریکایی و اروپایی هیچ نیازی نیست.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری بیان داشت: ما باید مراقب فرهنگ و مزاج مردم خود باشیم تا مزاج آمریکایی جایگزین مزاج اسلامی نشود چرا که اگر مزاج انسان تغییر کند بر گرداندن آن مزاج اسلامی سهل نخواهد بود و غرب نیز در صدد تغییر مزاج مسلمانان در فرهنگ آنان است.

 

حجت الاسلام آهمند تصریح کرد: کشورهای استعمارگر همواره به دنبال نفوذ به کشورهای دیگر هستند تا بتوانند در باورهای مردم خلل ایجاد کنند و تنها راه مقابله با نفوذ دشمن اجرای کامل توصیه‌های رهبری در زمینه پیشگیری از نفوذ دشمن است.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری اظهار داشت: نفوذ در زمینه فرهنگی و سیاسی بسیار خطرناک‌ است زیرا آنان به امید واهی در انتظار نابودی انقلاب اسلامی هستند به همین دلیل قصد نفوذ در جامعه را دارد.

 

وی افزود: از مهم‌ترین موانع نفوذ دشمن، می‌توان اطاعت کامل از امر رهبری و هوشیاری و حمایت مردم از نظام اسلامی نام برد.

 

حجت الاسلام آهمند ابراز کرد: دشمنان از همان ابتدای ظهور اسلام در صدد نفوذ و رخنه در جامعه اسلامی بودند به همین دلیل پیامبر(ص) را آزار می‌دادند و در انقلاب ایران هم شاهد این آزارها و تبعیدها بودیم.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نمایندگی شهرری در پایان خاطر نشان کرد: امام راحل فرمودند زمانی که کشور به دست نا اهلان بیفتد باید فاتحه انقلاب را خواند؛ وظیفه امروز ما این است که در حفظ انقلاب و پیشگیری از نفوذ دشمنان تلاشی مضاعف داشته باشیم و در همه عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد./813/302/ب3

 

ارسال نظرات