۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۳۰۲۱۹۱
آیت الله علما:

مسؤولان مراقب باشند فضای دانشگاه‌ها به آنچه استکبار می خواهد تبدیل نشود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما گفت: دشمنان انقلاب می خواهند فضای دانشگاه ها را بی بندوبار کنند از این رو مسؤولان باید مراقب دسیسه های آن ها باشند.
امام جمعه کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 22 آبان ماه به بیانات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جمع مسؤولان و دانشگاهیان اشاره و ابراز کرد: بیانات رهبر انقلاب باید فصل الخطاب قرار داده شود.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت کنونی جامعه بسیار حساس است اظهار داشت: در دیدار رهبر انقلاب با دانشگاهیان مسائلی مطرح شد از این رو باید مدیران و مسؤولان دانشگاه ها بسیار هوشیار و با بصیرت عمل کنند تا بتوانند مدیران انقلابی و ولایتمداری را به جامعه تزریق کنند.


امام جمعه کرمانشاه با تشریح اهداف دشمنان انقلاب و اسلام بیان داشت: استکبار برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی درصدد نفوذ به دانشگاه ها و مدیران ایران اسلامی است، قطعأ با تغییر اعتقادات این عزیزان شرایط را به سود خود تغییر می دهد.


وی در ادامه افزود: درصورت بی تفاوتی نسبت به تحرکات دشمنان، خصوصأ دسیسه های آمریکا و رژیم صهیونیستی قطعأ انقلاب اسلامی با مشکلات فراوانی مواجه خواهد شد، از این رو عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پیروی از ولایت فقیه نقطه ایستادگی در برابر دشمنان است.


آیت الله علما با بیان اینکه تمامی مسائل جامعه باید در مسیر حفظ اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران حرکت کند عنوان داشت: استکبار به دنبال تزلزل اقتدار انقلاب اسلامی است و در این برهه از زمان تمامی افکار و دسیسه های خود را متوجه این امر کرده است، بنابراین مسؤولان، مدیران و مردم ولایتمدار ایران اسلامی باید هوشیاری خود را در برابر چهره بزک کرده دشمنان حفظ کنند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه پیشرفت ایران اسلامی را در عرصه های مختلف علمی، آموزشی و موارد دیگر را فوق العاده دانست و گفت: دشمنان انقلاب از پیشرفت ایران در دانش هسته ای وحشت دارند و این را خطری برای خود می دانند.


امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با ایمان راسخ و بصیرت اقتدار ایران را حفظ کردند ابراز کرد: امروز نیز باید همانند شهدا با روحیه جهادی و شهادت طلبی از آرمان های انقلاب و اسلام پاسداری کرد.


وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشگاهیان اظهار داشت: مسؤولان مراقب باشند که فضای دانشگاه ها به آن چه که دشمنان می خواهند تبدیل نشود و با بی بندوباری و امور غیراسلامی استکبار را به اهداف شیطانیشان نزدیک تر کنند.


آیت الله علما خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی و متدین حضور خود را در فضای دانشگاه ها پررنگ تر کنند و مسؤولان باید از این عزیزان حمایت بیشتری داشته باشند و به انجام امور فرهنگی و اسلامی اهتمام ویژه داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اشاره و ابراز کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند زیرا ایران اسلامی از جوانان انقلابی و متدین سرشار است و همگی تابع دستورات رهبر معظم انقلاب هستند.


امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: امروزه آموزش جوانان و نوجوانان و آشنا سازی آن ها با دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان انقلاب از ضروریات است، هرچه این عزیزان با بصیرت و آگاه تر باشند خطرات استکبار نسبت به ایران اسلامی کمتر خواهد شد./857/201/ب1

ارسال نظرات