۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۳۰۰۱۲۷
از سوی مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛

دوره های تبیین معارف رضوی برای کودکان در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره جدید ویژه برنامه «همسفر با پروانه ها»، با هدف تبیین مفاهیم اخلاقی و تربیتی و بهره گیری کودکان گروه سنی «ب» و «ج» از سیره و معارف رضوی، از تاریخ 10 آبان ماه در مجتمع امام خمینی(ره) آغاز شده است.
کودکان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، این برنامه که پنجمین دوره خود را می‌گذراند، در نخستین روز اجرا، در سه نوبت، پذیرای حدود 500 دانش آموز از شش دبستان در سطح مشهد بود.

 

ویژه برنامه «همسفر با پروانه ها» که در این دوره با محوریت کلی ترویج مهربانی بر اساس چند روایت از حضرت رضا(ع) شکل گرفته است، با بخش های نمایش عروسکی در سه بخش، قصه هایی از زندگی امام هشتم، بازی و سرگرمی و همچنین جدول حروف الفبا ویژه‌ دانش آموزان کلاس اول، برگزاری مسابقات تفریحی و اهدای جوایز، موفق شد رضایت خاطر کودکان و مربیان آن ها را در نخستین روز اجرا فراهم آورد.

 

شایان ذکر است، این ویژه برنامه، به همت مؤسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی و با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، هر روز در سه نوبت در ساعت های 8، 10 و 13 در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در خواجه ربیع 23 برگزار می‌شود و تا پایان آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5_37416663 تماس حاصل کنند./1310/102/ب2

ارسال نظرات