۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۳۰۰۰۴۰
مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین:

پایگاه‌های فرهنگی اربعین در تهران فعال می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین گفت: در جلسه‌ای که روز گذشته با ستاد اربعین شهرداری تهران داشتیم، قرار شد که همزمان با اعزام زایران ایرانی به عتبات عالیات در اربعین حسینی، پایگاه‌های فرهنگی نیز در شهر تهران به همین منظور فعال شود.
حجت‌الاسلام والمسلمين حميد احمدي، مدير آموزش معاونت فرهنگي بعثه مقام معظم رهبري

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین از برگزاری جلسه هم‌اندیشی این کمیته با ستاد اربعین در شهرداری تهران خبر داد.

 

وی افزود: در جلسه‌ای که روز گذشته با آقای علی محمد نائینی، مشاور فرهنگی اجتماعی شهردار و قائم مقام معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران به عنوان رییس ستاد اربعین در شهرداری تهران داشتیم، قرار شد که پایگاه‌های فرهنگی برای زایران تهرانی که عازم عتبات در اربعین حسینی هستند، فعال شوند.

 

مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین افزود: همچنین در این جلسه بر فراگیر شدن فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در میان زایران اربعین حسینی در تهران تأکید فراوان شد و رییس ستاد اربعین شهرداری تهران قول مساعد داد که در این زمینه اقدامات شایسته‌ای را انجام دهد.

 

وی گفت: خوشبختانه شهرداری تهران در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی اربعین همکاری بسیار خوبی در سال گذشته داشتند و امسال نیز این فعالیت‌ها و پشتیبانی‌ها ادامه خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: به زودی برخی محصولات فرهنگی و تبلیغی،‌ ماکت‌های فرهنگی در تهران تولید و در سطح شهر در میان زایران اربعین حسینی شهر تهران توزیع خواهد شد تا در زمان اعزام بتوانند از این محصولات به خوبی بهره ‌بگیرند.

 

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: هماهنگی و ساماندهی فعالیت‌های فرهنگی در میان زایران اربعین حسینی از دیگر موضوعات مطرح شده در این هم‌اندیشی بود که امیدواریم در عرصه میدانی نیز شاهد ظهور و بروز بیشتر آن باشیم./1330/د102/ی

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حج

ارسال نظرات