۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۲۹۹۷۴۹
نماینده خبرگان رهبری:

جبهه مقاومت تمام نقشه‌های غرب را خنثی کرده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق، تمام نقشه‌های غرب در منطقه را نقش بر آب کرده است.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم مراغه اظهار داشت: هدف اصلی استکبار جهانی از تشکیل گروهک‌های تروریستی در منطقه، براندازی انقلاب اسلامی ایران است.


وی با بیان این‌که امروز جبهه مقاومت اسلامی در سوریه و عراق، تمام نقشه‌های غرب در منطقه را نقش بر آب کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا با همراهی برخی از کشورهای غربی و عربی رهبری به شدت به دنبال شکستن خط مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است که ایستادگی جوانان شیعه مانع تحقق این هدف شوم شده است.


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که هدف آمریکا سوءاستفاده از بیداری اسلامی و حذف سوریه از مقاومت در برابر استکبار بود، گفت: اگر ایران در سوریه حضور پیدا نمی کرد امروز این بحران از طریق عراق وارد مرزهای ایران می شد که برای امنیت ملی ما بسیار خطرناک بود.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی افزود: شهدای مدافع حرم جزو مظلوم ترین شهدای انقلاب اسلامی ایران هستند که به دور از وطن خویش مظلومانه به شهادت رسیده اند، از این رو بزرگداشت شهدای مدافع حرم تکریم شعائر اسلامی محسوب می شود و تکلیف همگان ادامه راه این شهدای بزرگوار است.


وی با بیان این‌که شهدای جبهه مقاومت اسلامی با نثار جان خود، عنوان مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به دوش می کشند، تصریح کرد: امروز تکلیف مهمی بر عهده همگان است، وظیفه ما در برابر تمامی شهدا، ادامه راه و رساندن پیام شهیدان و نهضت قیام عاشورا به گوش جهانیان است.


امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که شهدای مدافع حرم درس ایستادگی در برابر استکبار و ظلم را از حضرت سیدالشهدا(ع) و نهضت عاشورا آموخته‌اند، افزود: استکبار ستیزی، سلطه ناپذیری، امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون ایثار و جانفشانی های شهدای انقلاب و اسلام است.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به این‌که شهرستان مراغه افتخار دارد چند شهید مدافع حرم تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، گفت: شهید امین کریمی و شهید سرافزار سرگرد پاسدار علی کنعانی افتخاری برای مردم منطقه هستند که تا ابد یاد و خاطره آنها زنده خواهد بود./935/203/ب1

ارسال نظرات