۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۲۹۸۱۲۲
نماینده خبرگان رهبری:

نامه رهبر انقلاب توطئه دوقطبی شدن جامعه را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که نامه رهبر انقلاب توطئه دوقطبی شدن جامعه را خنثی کرد، گفت: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی راه هرگونه توطئه از سوی طرف غربی را بسته است.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به ضرورت توجه دولت به مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان پرونده برجام، اظهار داشت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برجام نقطه عطفی در آغاز اجرای آن است.

 


وی با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی با نگاهی کارشناسانه و دقیق در مسأله برجام، هشدارهای لازم را به دستگاه دیپلماسی و دولت گوشزد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: نامه اخیر رهبری راه‌های نفوذ آمریکا از گذرگاه برجام را مسدود کرد و به عبارت دیگر توطئه آمریکایی صهیونیستی در نطفه خفه شد.

 


امام جمعه مراغه با تشریح ابعاد مختلف و بازتاب گسترده این اقدام رهبر معظم انقلاب در داخل و خارج از کشور افزود: وجود رهبری سبب مرتفع شدن تمام بحران ها با حفظ صلابت و اقتدار کشور شده و نامه ایشان به رییس جمهوری در 9 بند، نقطه عطفی برای شروعی قدرتمند در حفظ حقوق ایران است.

 


نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که رییس جمهور نیز در جواب این نامه بر اجرای تمامی فرمایشات رهبر معظم انقلاب تاکید کرده است، یادآور شد: این امر نشان دهنده اهمیت این فرمایش ها و اهتمام جدی دولت در اجرای آن ها است، البته این توجه باید در عمل تجلی یابد.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که دشمنان به دنبال دوقطبی شدن جامعه در جریان بررسی برجام بوده‌اند، ادامه داد: بی شک اختلاف نظر میانآحاد جامعه و مسؤولان کشور مسأله ای طبیعی است اما وجود رهبری و تأکیدهای ایشان، همیشه موجب مرتفع شدن این اختلاف نظرها و تقویت برنامه های کلان کشور شده است.

 


وی با اشاره به این‌که نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی چه در دوران قبل و چه بعد از مذاکره با غرب بسیار سازنده و راهگشا بوده است، افزود: مواضع رهبر انقلاب در هر مقطعی بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است، اگر امروز رهبری تأکید بر این 9 بند دارند، بایستی به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

 


امام جمعه مراغه تصریح کرد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب راه هرگونه توطئه از سوی طرف غربی را بسته است، چنانکه در بندی سفارش کردند؛ با توجه وجود پیچیدگی‌ها و ابهام‌ها در متن برجام و نیز گمان نقض عهد و تخلّفات و فریب‌کاری در طرف مقابل بویژه آمریکا، ایجاب می کند که یک هیأت قوی و آگاه و هوشمند، برای رصد پیشرفت کارها و انجام تعهّدات طرف مقابل تشکیل شود./935/302/ب1

ارسال نظرات