۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۹۲۲۴۴
امام جمعه آمل:

آل سعود و وهابیت دشمنان بی چون و چرای شیعیان هستند/ انسان بدون ولایت راه به جایی نمی برد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: آل سعود و وهابیت دشمنان قداره بند و بی‌ چون و چرای شیعیان هستند که با بهره گیری از سیاست های آمریکا در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود گام برمی دارند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نمازجمعه شهر آمل با بیان این که تقوامحوری زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار می دهد، گفت: انسان می تواند تقوا را در وجود خود نهادینه کرده و به مراتب ارزنده و والایی دست پیدا کند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بهره گیری از سخنان اهل بیت معصومین(ع) انسان را به مسیر سعادت و رستگاری حقیقی می رساند، بیان داشت: امام علی(ع) از مقام وارسته و گرانقدری برخوردار است که در روز با ارزش امامت و ولایت این امام همام قرار داریم.


وی ادامه داد: سیره و سخنان اهل بیت معصومین(ع) نور واحد است که انسان می تواند با تمسک به این بزرگواران در مسیر عاقبت بخیری و مقامات ارزشمندی دست پیدا کند که ولایت امام علی(ع) و آل او ماندگار است و به برکت مولای متقیان روزی به همه ما می رسد.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: ضرورت دارد معرفت خود را نسبت به سیره نورانی امام علی(ع) و اهل بیت معصومین(ع) ترویج داده و با بهره مندی از آن برای تکامل معنوی خود گام برداریم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به حوادث سرزمین منا تصریح کرد: حوادثی دردناک در حج امسال رخ داده است که اعیاد قربان و غدیرخم ما مسلمانان عزا شده است و در ناراحتی از دست دادن حجاج مسلمان به سر می بریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: آل سعود و وهابیت دشمنان قداره بند شیعیان هستند که با بهره گیری از سیاست های آمریکا در راستای تحقق اهداف و خواسته های خود گام برمی دارند.


وی با بیان این که بی تدبیری آل سعود سبب کشته شدن جمعیت کثیری از مسلمانان شده است، گفت: آل سعود با عدم مدیریت خود این حادثه ناراحت کننده را رقم زده و ملت های مسلمان را عزادار کرده است.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: ما در مسیر درستی قرار داریم که باید در راه خود ثابت قدم و پایدار باشیم تا بتوانیم مراتب ترقی و تعالی را طی کرده و به جایگاه ارزشمندی برسیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که انسان بدون ولایت راه به جایی نمی برد، گفت: بهره گیری از ولایت روح و جان انسان را به مراتب ارزشمندی می رساند که نیاز است در راستای تمسک به ولایت کوشا باشیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران افزود: ولایت چراغ راه انسان برای دستیابی به بهترین امور است تا بتوانیم ایمان و معرفت خود را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است تقویت کنیم.


وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی تصریح کرد: امروز کار پلیس عبادت و خدمت است که مجموعه عوامل نیروی انتظامی با تلاش های ارزشمند خود در حال برقراری امنیت در سطح جامعه هستند./1314/201/ب2

ارسال نظرات