۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۲۹۱۷۴۲

افزایش حملات نژادپرستان به پناهجویان در آلمان

خبرگزاری رسا ـ کشور آلمان برای تامین نیروی کار ارزان عده زیادی پناهجو را پذیرفته است، این در حالی است که به دلیل فعالیت‌های نژادپرستان، مهاجران و پناهجویان وارد شده به این کشور امنیت جانی ندارند.
نژادپرستان آلمان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، با توجه به افزایش حضور مهاجران در کشورهای اروپایی به ویژه آلمان، سازمان های امنیتی این کشور هشدار دادند که تظاهرات مهاجران و پناهجویان می تواند منجر به افراطی گری و بنیاد گرایی تظاهرکنندگان شود.

 

هانس جرج ماسن، رییس سازمان جاسوسی داخلی آلمان گفت: کشور آلمان با خطر بنیادگرایی و علاقه روز افزون به استفاده از خشونت از سوی گروه های افراطی روبروست.

 

بنا به گزارش ها، حدود 22 آتش سوزی عمدی در کمپ هایی که قرار بوده است محل اسکان مهاجران شود، انجام گرفته است.

 

تظاهرات گسترده علیه پناهجویان موجب شد که پلیس اتوبوس های حامل صد پناهجو را برای رساندن به کمپ های اسکان، شدیدا اسکورت کند.

 

در آخر هفته گذشته، برگزاری چندین تظاهرات ضد اسلامی و ضد پناهجویان از ایالت های شرقی آلمان مانند ساکسونی، مکلنبرگ و پومرانیا گزارش شده است. همچنین در شهرهای غربی آلمان نیز تظاهرات ضد پناهجویان به طور گسترده انجام می شود.

 

عده ای از کارشناسان علت مهاجرپذیری بالای آلمان را تامین نیروی کار ارزان می دانند. این در حالی است که نژادپرستان و افراط گرایان آلمانی به شدت با این امر مخالف هستند./847/ب902/د

ارسال نظرات