۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۸۹۹۳۸
متولی مدرسه علمیه نبی اکرم:

طلاب از اتفاقات سیاسی روز آگاه باشند

خبرگزاری رسا ـ متولی مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) گفت: طلاب و دانش‌اندوزان باید از اتفاقات سیاسی روز آگاه باشند و با یکدیگر در این خصوص گفت‌وگو کنند اما از ورود این گفت‌وگو‌ها به حیطه درس باید اجتناب کرد.
آيت الله نجفي تهراني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله ضیاءالدین نجفی، متولی حوزه علمیه نبی اکرم (ص) تهران، پیش  از ظهر امروز سه شنبه 31 شهریور در جلسه اخلاق طلاب در این مدرسه علمیه با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما آگاهی و علم اندوزی است، گفت: انسان آگاه و بیدار، زود تحت تاثیر جریانات قرار نمی‌گیرد.


وی با اشاره به اینکه علم نور است، افزود: طلاب باید در همه حال به دنبال علم و تقوا که دنباله هم هستند باشند.


آیت الله نجفی با بیان اینکه هر شخصی باید یک مربی و استاد برای خود داشته باشد تا در همه زمینه‌ها او را یاری کند، گفت: مساله‌هایی که اساتید با شما در میان می‌گذ‌ارند را جدی بگیرید؛ تمامی این‌  مطالب موجبات رشد و ترقی شما را فراهم می‌کند.


متولی 
مدرسه علمیه نبی اکرم(ص) با اشاره به این مهم که وظیفه دانش آموزان در وهله نخست درس خواندن است تصریح کرد: طلاب و دانش‌اندوزان باید از اتفاقات سیاسی روز آگاه باشند و با یکدیگر در این خصوص گفت‌وگو کنند اما از ورود این گفت‌وگو‌ها به حیطه درس باید اجتناب کرد.


وی افزود: علم و تقوا دو اصل جدا نشدنی هستند و انسان نمی‌تواند با تکیه به یکی، این مسیر را بپیماید.


آیت الله نجفی در پایان با اشاره 
به نزدیکی روز عرفه بیان داشت: وقتی کسی کار نیکی را انجام می دهد نقطه‌ای را در قلبش ایجاد می کند و خود این از بین برنده گناهان است./9668/پ202/ص

ارسال نظرات