۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۲۸۹۰۱۴
آیت الله علوی گرگانی:

روسیاهی پیروزی مردم یمن برای آل سعود خواهد ماند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله علوی گرگانی با صدور پیامی در حمایت از مردم مظلوم یمن گفت: مردم یمن با پیروزی از این امتحان بیرون خواهند آمد و رو سیاهی آن برای آل سعود خواهد ماند لکن حکومت آل سعود باید بداند که با این گونه رفتارها زمینه سراشیبی و سقوط خود را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیامی در حمایت از مردم مظلوم یمن صادر کرد که متن کامل آن در زیر آمده است.
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
قال الله تعالی: و ما نقموا منهم الّا ان یؤمنوا باللَّه العزیز الحمید.
 
مردم مظلوم و صبور یمن که خواسته‌ای جز استقلال و عزت‌مندی و یکپارچگی مملکت خود ندارند، ماه‌هاست که تحت شدیدترین حملات ناجوانمردانه و نابرابر قرار دارند.
 
شکی نیست که ملت صبور یمن این‌بار نیز با پیروزی از این امتحان بیرون خواهند ماند وروسیاهی آن برای آل سعود خواهد ماند، لکن حکومت آل سعود باید بداند که با این‌گونه رفتارها زمینه سراشیبی و سقوط خود را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
 
اینجانب معتقد هستم که پشت تمام دسیسه‌های منطقه‌ای، اسرائیل و دوستان بین‌المللی آن قرار دارند و اکنون نیز رژیم غاصب اسرائیل با سوء استفاده از این فرصت، دست تعدی خود را به قبله اول مسلمین دراز کرده و در صدد اهانت به مسجد الاقصی و نابودی تدریجی آن است.
 
اینجانب ضمن محکوم کردن این‌گونه رفتارهای ددمنشانه در فلسطین اشغالی و یمن و سایر بلاد، از مسئولین ایرانی و تمام آزادی‌خواهان جهانی می‌خواهم که با تمام قوا به یاری مستضعفین بشتابند و از ملت‌های منطقه می‌خواهم که با فشار بر سردمداران بی‌خیال خود، آن‌ها را وادار به موضع‌گیری در مقابل این رفتار رژیم غاصب اسرائیل کنند.
 
امید است که خداوند فرج خود را با ظهور هرچه زودتر مصلح جهانی بر ملت‌های مستضعف آشکار کند.
 
والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته
سید محمد علی علوی گرگانی – قم المقدسة
/836/د102/ج
ارسال نظرات