۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۲۸۸۵۶۲
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان:

شیطنت آمریکا تمام شدنی نسیت

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: افرادی که دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند و به دنبال موجه کردن چهره آمریکا در بین مردم هستند، یا دچار تفکرات غربگرایی شدند و یا از روی جهالت دست به این اقدامات می‌زنند.
حجت الاسلام احسان الله محمدي

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که امام راحل با تفکر نورانی و دور اندیش خود فرمود آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: شیطان بزرگ خطاب کردن آمریکا دارای معنا و مفهوم خاص خود است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود چرایی شیطان بزرگ خطاب کردن آمریکا را توضیح داد، چرا که به غیر از ظلم، شطنت و ترور، چیزی دیگر از دولت مردان آمریکا در سراسر دنیا دیده نمی شود.

حجت الاسلام محمدی با بیان این که هرکجا ظلم و تروری وجود دارد، یک طرف آن به آمریکا ختم می شود، گفت: آمریکا نسبت به مسلمانان بیشترین ظلم را روا داشته است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان، گفت: شیطنت آمریکا تمام شدنی نسیت، چرا که آمریکا با انقلابی گری و اعتقادات و اصول ارزشی ایران اسلامی در مبارزه است.

وی تأکید کرد: تا زمانی که انقلاب با آرمان های امام راحل و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بر اساس ارزش های انقلابی و اسلامی و ارزش های شهدا و جانبازان به راه خود ادامه دهد، آمریکا راه دوستی با ایران را باز نخواهد کرد و به دنبال شیطنت و عداوت با ایران خواهد بود.

به گفته وی، هیچگاه مسؤولان و مردم ایران نباید گمان کنند که آمریکا دست از دشمنی با ایران اسلامی برداشته است، بنابراین افرادی که دم از ارتباط با آمریکا می زنند و به دنبال موجه کردن چهره آمریکا در بین مردم هستند، یا دچار تفکرات غربگرایی شدند و یا از روی جهالت دست به این اقدامات می زنند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که شعار مرگ بر آمریکا تا زمانی که ملت ایران بر اصول و اهداف انقلاب پایبند هستند، حذف شدنی نیست، گفت: ملت ایران نسبت به آمریکا تنفر دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه کاشان با بیان این که برخی به دنبال فراموش کردن تنفر آمریکا هستند، گفت: آمریکا قبل از انقلاب نیز نسبت به مردم ایران ظلم هایی را روا داشته و صرفا به دنبال منافع خود بوده است.

حجت الاسلام محمدی گفت: آمریکا دوست و همراه نمی خواهد، بلکه نوکر می خواهد، از این رو شعار مرگ بر آمریکا مشتی محکم بر دهان استکبار است تا بدانند که ملت ایران اسیر و اجیر آنها نخواهند شد./1307/302/ب3

ارسال نظرات