۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۲۸۷۴۷۳
امام جمعه شربیان:

نماز جمعه فرصتی برای تقویت وحدت مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام منصوری نماز جمعه را فرصتی برای تقویت وحدت دانست و گفت: نماز جمعه آیینی وحدت بخش در بین مسلمانان است.
نماز جمعه

به گزارش خبرگار خبرگزاری رسا در تبریز، عصر امروز امام جمعه شربیان و جمعی از اهالی و مسؤولان شربیان در بیت آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

حجت الاسلام مهدی منصوری، نخستین امام جمعه شربیان در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، این فرصت را مغتنم دانست واز راهنمایی های آیت الله شبستری تقدیر و تشکر کرد.

 

وی نماز جمعه این هفته را چهارمین نماز جمعه شربیان خواند و ابراز داشت: با شروع اقامه نماز جمعه بخشایش با استقبال و حضور پرشور مردم در نماز های عبادی، سیاسی نماز جمعه روبرو بودیم که جای شکر الهی را دارد.

 

امام جمعه شربیان با اشاره به کمبود مکان، به توسعه و گسترش مکان نماز جمعه اشاره کرد و افزود: طرح توسعه شبستان مسجد برگزاری نماز جمعه در دست پیگیری است تا ظرفیت مسجد برای حضور بیشتر مردم افزایش یابد.

 

وی با تأکید بر وحدت و همدلی مردم میان مردم و مسؤولان، نماز جمعه را فرصتی برای تقویت وحدت دانست و خاطرنشان کرد: مردم حاضر در نماز جمعه، علاوه بر خود شهر از اطراف نیز حضور دارند و برای شرکت در این عبادت عبادی، سیاسی در نماز جمعه شهر شربیان حاضر می شوند.

 

گفتنی است، اولین امام جمعه این شهر یک ماه پیش معرفی شد و تا به امروز چهار امروز نماز جمعه در این شهر برگزار شده است.

 

در این دیدار مردم و اهالی این شهر با تقدیم تابلو فرشی از وجود پربرکت آیت الله شبستری و هدایت ها و راهنمایی های وی تقدیر و تشکر کردند./854/202/ب3

ارسال نظرات