۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۸۷۲۰۳

کمک 800 میلیونی مردم استان آذربایجان شرقی برای بازسازی عتبات

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد بازسازی عتبات استان آذربایجان شرقی گفت: یکی از حمایت های مالی مردم استان آذربایجان شرقی کمک 800 میلیون تومانی در سال اخیر برای بازسازی و توسعه اماکن شریف امامان است.
هداياي مردم به عتبات هداياي مردم به عتبات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علیرضا دانشور، رییس ستاد بازسازی عتبات استان آذربایجان شرقی در دیدار اعضای این ستاد با آیت الله محسن مجتهد شبستری، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد بازسازی، اظهار داشت: خیران و ستاد بازسازی استان در امر بازسازی عتبات عالیات فعال هستند.

 

وی با اشاره به کمک یک و نیم کیلویی طلا از طرف مردم به حرم شریف ائمه اطهار(ع)، افزود: از دیگر حمایت های مالی مردم شریف استان کمک 800 میلیون تومانی در سال اخیر برای بازسازی و توسعه اماکن شریف امامان بوده است.

 

دانشور ادامه داد: از دیگر اقدامات، اعزام شش گروه در قالب 150 نفر است، اعزام دو دوره فرش کاران برای رفو گری، گرد گیری و تعمیر فرش های حرم امامان بوده است که گروه سوم در ایام محرم امسال اعزام خواهند شد.

 

وی هماهنگی امور اربعین را در قالب 9 کمیته عنوان کرد و ابراز داشت: بخشی از امور هماهنگی زائران اربعین بر عهده ستاد بازسازی عتبات بوه است./854/203/ب1

ارسال نظرات