۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۸۵۸۶۵
مدیر حوزه های علمیه همدان:

علت بررسی برجام در مجلس قانونمند شدن آن است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی گفت: رییس خبرگان رهبری آیت الله یزدی تصریح کرد که هر دولتی باید تعهداتی نسبت به یک سری مسایل داشته باشد و در مورد برجام هم علت اینکه تا به حال چیزی انجام نشده به این دلیل است که نمایندگان در مورد برجام تصمیمی نگرفته اند تا به قانون تبدیل و تعهد آور باشد.
حجت الاسلام موسوي اصفهاني حجت الاسلام موسوي اصفهاني

حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درهمدان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: معظم‌له مشخص کردند که باید مجلس با دقت به موضوع برجام توجه ورسیدگی کند، زیرا مجلس نماینده مردم است و باید نمایندگان مردم درمجلس شورای اسلامی به این مسئله رسیدگی کنند.

وی با تاکید بر اینکه مساله هسته ای بعد از چندین سال یکی از مهمترین مساله کشور است افزود: چنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند همه باید دراین مساله هماهنگ عمل کنند و اگر تحریم‌ها برداشته نشود معامله ای در کار نخواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی افزود: رییس خبرگان رهبری آیت الله یزدی تصریح کرد که هر دولتی باید تعهداتی نسبت به یک سری مسایل داشته باشد و در مورد برجام هم علت اینکه تا به حال چیزی انجام نشده به این دلیل است که نمایندگان در مورد برجام تصمیمی نگرفته اند تا به قانون تبدیل و تعهد آور باشد.


وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که اگر قرار است چهار چوب تحریم‌ها حفظ شود پس ما به چه دلیلی مذاکره انجام داده ایم گفت: اگر قرار است تحریم‌ها تعلیق شود اقدام ما هم باید در حد تعلیق باشد.

وی با بیان این‌که ما اگر اقدام عملی کنیم و یک سری از فعالیت های هسته‌ای را تعطیل کنیم و آنها فقط تحریم‌ها را تعلیق کنند گفت: از لحاظ عقل و منطق باید تعلیق در مقابل تعلیق و اجرا در مقابل اجرا قرار بگیرد.

مدیر حوزه های علمیه همدان گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مسؤولین آمریکایی بد حرف می‌زنند خاطرنشان کرد: باید تکلیف این بد حرف زدنها روشن شود .

حجت الاسلام والمسلمین موسوی اصفهانی در پایان یاد آور شد:حوزههای علمیه همدان همواره منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار داده و مسایل موردنظر معظم له را سرمشق خود قرار می دهند./866/302/ب3

ارسال نظرات