۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۲۸۴۷۰۹
نماینده خبرگان رهبری:

دولت برای دوران پس از تحریم تدبیر داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: نباید پس از رفع تحریم‌های اقتصادی، دروازه‌های کشور به روی کالاهای خارجی گشوده شود و دولت باید برای دوران پس از تحریم تدبیر داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزای رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع تعدادی از مسؤولان شهرستان مراغه با تأکید بر این‌که تدبیر در هر امری لازمه موفقیت است، اظهار داشت: مدیران در دوران مسؤولیت خود باید تدبیر لازم برای افزایش سطح رضایتمندی مردم را داشته باشند.

 


وی با بیان این‌که دولت‌ها تنها در صورت خدمتگزاری صادقانه و شبانه‌روزی مورد حمایت مردم قرار می گیرند، خاطرنشان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی نشان داده، هر دولتی که از مسیر ولایت فقیه منحرف شود، از سوی مردم نیز طرد خواهد شد، بنابراین مدیران باید اصول مورد نظر رهبر انقلاب را مدنظر قرار دهند.

 


امام جمعه مراغه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت های درون کشور گفت: انتظار داریم دولت برای دوران پس از تحریم تدبیر داشته باشد، نباید پس از رفع تحریم‌های اقتصادی، دروازه‌های کشور به روی کالاهای خارجی گشوده شود.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که حمایت از تولید ملی برای اشتغالزایی امری واضح و مسلم برای مدیران دولتی است، گفت: نقدینگی و تورم اقتصادی بزرگ ترین مانع دولت برای ارائه خدمات بهینه به مردم است، اما نباید از این فرصت برای بهبود زیرساخت های اقتصادی کشور غفلت کرد.

 


نماینده خبرگان رهبری حضور نمایندگان کشورهای قدرتمند جهان بر سر میز مذاکره با ایران را نشان از عزت، اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اگر انقلاب اسلامی فاقد عزت و اقتدار لازم بود، به یقین امروز شاهد این موفقیت ارزشمند در عرصه دیپلماسی نبودیم.

 


وی با اشاره به این‌که بسیاری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی، سیاسی و اقتصادی در سایه استقلال مردم و نظام اسلامی به دست آمده است، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که این موفقیت‌ها در کنار هشت سال جنگ تحمیلی و جبران خسارت‌های این جنگ حاصل شده است.

 


امام جمعه مراغه در پایان خواستار خدمت صادقانه و بی منت مسؤولان نظام به مردم شد و گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند، بنابر این مدیران باید خود را نوکر این ملت بدانند، با این اوصاف هیج‌گونه کم‌کاری از سوی مسؤولان پذیرفتنی نیست./935/پ203/ب4

ارسال نظرات