۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۸۳۸۱۰
امام جمعه آمل:

رویکرد دولت در گسترش رفاه و آسایش عمومی جامعه باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که رویکرد دولت در راستای ترویج رفاه و آسایش عمومی جامعه باشد، گفت: نیاز است تا پروژه های اولویت دار با مدیریت صحیح در سریع ترین زمان ممکن افتتاح شود تا زمینه ای برای رفاه مردمی باشد.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نماز جمعه شهر آمل با بیان این که تقوامحوری زندگی انسان را در مسیر سعادت دنیوی و اخروی قرار می دهد که عده ای از آن محروم هستند، گفت: علما، بزرگان و گذشتگان ما تلاش های بسیاری کردند تا محب اهل بیت معصومان(ع) شویم و باید در این مسیر نورانی گام های شایسته ای برداریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یک جمله و اقدام می تواند اثربخش باشد و انسان را نجات دهد، افزود: انسان های اهل تقوا از جایگاه ارزشمندی برخوردار هستند و می توانند به مراتب والایی برسند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که امام حجت الله است و بر همه امور آگاهی دارد، تصریح کرد: انسان می تواند با بهره گیری از تعالیم والای دینی و سیره نورانی اهل بیت معصومان(ع) به مقام گرانقدری در مسیر سعادت و رستگاری دست پیدا کند.


وی بر ضرورت عمل گرایی انسان به دستورات دین مبین اسلام اشاره کرد و بیان داشت: انسان هر میزانی عمل کند پاداش می گیرد که تلاش ما باید در راستای ارتقای درک دینی و معنویت باشد تا بتوانیم به تعالی و تکامل دست پیدا کنیم.


امام جمعه آمل با بیان این که در این ایام حجاج رهسپار حرم امن الهی هستند، گفت: حج تمتع سفر زیبایی است که یک بار برای فرد با استطاعت واجب می شود و باید بهره برداری شایسته ای از آن صورت گیرد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: حجاج اگر برای خداوند متعال به این سفر معنوی و گرانقدر بروند ارزشمند است که می تواند ثمرات و برکات بسیاری انسان داشته باشد که باید در این سفر از امور غیر ضروری پرهیز شود.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به هفته دولت و گرامی داشت مقام والای شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهدای گرانقدر باتقوا، ساده زیست، مطیع ولایت و خدمتگذار واقعی بودند که سبب شده است برای همیشه ماندگار و جاویدان شده و از آنان به نیکی یاد شود.


وی با بیان این که دولتمردان سیره شهدای رجایی و باهنر را الگوی عملی خود قرار دهند، تصریح کرد: بهره گیری از سیره و روش خدمتی شهیدان رجایی و باهنر عاملی در راستای پایداری و توسعه نظام اسلامی است.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که دولتمردان در توافق هسته ای و امور روزمره کشور به دنبال تحقق رهنمودهای ولایت فقیه باشند، گفت: مدیری که به ولایت توجه نداشته باشد سقوط می کند که همواره باید در مسیر نورانی بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه گام برداریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رویکرد دولت در راستای ترویج رفاه و آسایش عمومی جامعه باشد، خاطرنشان کرد: نیاز است تا پروژه های اولویت دار با مدیریت صحیح در سریع ترین زمان ممکن افتتاح شود تا زمینه ای برای رفاه مردمی باشد.


حجت الاسلام رحمانی آملی تصریح کرد: امروز سراسر جهان به ایران اسلامی چشم دوخته است و ایادی استکباری اعتراف دارند تمام نقشه های آنان با تدابیر و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری خنثی شده است که باید مسیر تحکیم و ترویج ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی را به بهترین نحو ممکن ادامه دهیم./1314/پ201/ب4

ارسال نظرات