۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۸۳۳۳۳
نماینده خبرگان رهبری:

مسؤولان قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که مسؤولیت امانتی نزد مدیران برای رفع حوائج مردم است، گفت: مسؤولان قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانند.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده ولی مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان مراغه، اظهار داشت: مسؤولان نظام اسلامی بایستی همواره به دنبال تأمین آرامش و آسایش مردم باشند.


وی با بیان این‌که فشارهای اقتصادی اقشار متوسط و ضعیف جامعه را تحت تأثیر قرار داده است، خاطرنشان کرد: هر چند دولت با دست خالی و بدون پشتوانه مالی به دنبال رفع مشکلات جامعه است، اما انتظار داریم تلاش‌ها بیش از این باشد، چراکه خلأها و کاستی‌ها موجود در برخی بخش‌ها کاملا مشهود است.


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که تمامی مشکلات با رفع تحریم ها و یک شبه حل شدنی نیست، افزود: اگر بخواهیم از این بحران عبور کنیم باید توافق هسته ای را طبق اصول قرمز نظام به سرانجام برسانیم، به عبارت دیگر مدیریت در عبور از این بحران، ضروری و لازم است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر وحدت و همدلی میان دولت و ملت گفت: کشور هم اکنون نیازمند حرکت هماهنگ با همدلی و همزبانی است، اگر هماهنگی میان سیاست های دولت و همراهی مردم نباشد، قطعا تلاش‌ها بی نتیجه خواهد بود.


وی ادامه داد: برای رسیدن به یک روال عادی در عرصه های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و عمران و آبادی همه باید با هم اتحاد و همدل باشند، هفته دولت فرصتی بسیار ارزشمند برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و خدمات دولت خدمتگزار به مردم است.


نماینده خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این‌که مسؤولیت امانتی نزد مدیران برای رفع حوائج مردم است، گفت: مسؤولان قدر فرصت خدمتگزاری به مردم را بدانند. جمهوری اسلامی حاصل خون هزاران شهید جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی ایران است، اکنون خدمت زیر سایه این شهیدان، توفیقی برای آخرت مسؤولان است.


امام جمعه مراغه در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری گفت: برنامه ریزی وزارت کشور و مسوولان در راستای برگزاری انتخابات سالم و صحیح است. در این شهرستان نیز برنامه ریزی انتخابات براساس آیین نامه وزارت کشور انجام و فعالیت های دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات پرشور است./935/پ203/ب4

ارسال نظرات