۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۸۱۹۱۴
استاد حوزه و دانشگاه:

نمازجمعه بستری برای تحقق همدلی و همزبانی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که نمازجمعه بستری برای تحقق همدلی و همزبانی است، گفت: نمازجمعه نقش ارزشمندی در راستای ترویج عزت و عظمت نظام اسلامی دارد که باید از ظرفیت های گرانقدر آن به درستی استفاده شود.
امام جمعه دابودشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، امروز در جمع اعضای ستاد نمازجمعه شهر دابودشت با بیان این که نمازجمعه بستری برای تحقق همدلی و همزبانی است، گفت: نمازجمعه نقش ارزشمندی در راستای ترویج عزت و عظمت نظام اسلامی دارد که باید از ظرفیت های گرانقدر آن به درستی استفاده شود.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که نمازجمعه کارکردها و ثمرات بسیای دارد که باید در مسیر پیشرفت و تعالی نظام اسلامی از آن استفاده کنیم، بیان داشت: نمازهای جمعه با حضور ائمه جمعه در شهرهای کشور در حال انجام است که وقتی بررسی می کنیم سلسله جلیله روحانیت همواره در مسیر هدایت و روشنگری گام برداشته است.


استاد حوزه علمیه ابوالحسن امیرالمؤمنین آمل با بیان این که بهره گیری از رهنمودهای روحانیت اثرگذاری شایسته ای دارد و مردم را در مسیر سعادت و رستگاری قرار می دهد، خاطرنشان کرد: روحانیت همواره در عرصه های مورد نیاز نظام اسلامی حضوری اثرگذار و فعال دارد و نقش آفرینی شایسته ای از خود نشان داده است.


حجت الاسلام تقی زاده افزود: تریبون های نمازجمعه مکان مقدسی است که دشمنان از این جایگاه ارزشمند و والا هراسان است که به عظمت آن آگاهی لازم را پیدا کرده و نمی خواهند نمازجمعه با عظمت و شکوه برگزار شود.


استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که دشمنان از حربه های مختلف برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بهره گیری می کنند، گفت: دشمنان تلاش دارند تا ما را از اصول و ارزش های نظام اسلامی دور کنند که همواره باید با عزت و صلابت در مسیر اهداف انقلاب گام برداریم.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که از ابتدای انقلاب اسلامی نمازهای جمعه تریبونی برای عزت و صلابت نظام اسلامی است، بیان داشت: تریبون های نمازجمعه نقش والایی در راستای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و وحدت و همدلی آحاد مردم و  مسؤولان ایجاد کرده است.


وی تصریح کرد: نمازجمعه از کارکردهای گرانقدری برخوردار است که باید زمینه حضور بیش از پیش نسل جوان جامعه فراهم شود که که دشمنان از حضور جوانان در این مکان مقدس هراسان هستند.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که تحقق سبک زندگی اسلامی به عنوان امری مهم و اساسی باید مورد توجه باشد، گفت: سبک زندگی اسلامی زمینه ساز سعادت و تعالی زندگی جامعه بشری است که باید آن را در برنامه های زندگی خود قرار دهیم.


استاد حوزه علمیه آمل ادامه داد: تریبون های نمازجمعه در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی و ترویج تقوامحوری در جامعه گام برمی دارد که تلاش داریم این امور ارزنده را بیش از پیش در جامعه نهادینه کنیم.


امام جمعه دابو و دشت سر با بیان این که کارکردهای نمازجمعه نظام اسلامی را در مسیر اقتدار قرار می دهد، گفت: راه های عملی شدن رهنمودها و تدابیر ارزشمند ولایت فقیه و بصیرت افزایی از جمله امور گرانقدری است که در نمازهای جمعه به آن توجه می شود./1314/پ202/ب

ارسال نظرات