۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۶
کد خبر: ۲۸۱۵۷۱
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

تخریب بنیان خانواده مهم ترین هدف شبکه های ماهواره ای است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این‌که ماهواره خطر فساد، ویرانی و نابودی برای بنیان خانواده را به همراه دارد، گفت: تخریب بنیان خانواده و از بین بردن هویت دینی نسل جوان مهم ترین هدف برنامه های شبکه های ماهواره ای است.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی‌لایینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران سه شنبه شب در آیین بزرگداشت شب هفتم شهدای غواص در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان با اشاره به عزت آفرینی شهدا برای جامعه ما اظهار داشت: عظمت و بزرگی ما برگرفته از خون شهید و شهادت در جامعه است و شهدا با خون خود به زندگی و جامعه عزت بخشیدند.

 

وی گفت: شهدا هیچ گاه فانی و فرموش نمی‌شوند بلکه برای همه مکان ها و زمان ها زنده اند و حاضرند و تنها متعلق به یک مکان و زمان و یک قبر نیستند، بلکه در همه لحظات زندگی ما نظاره گر اعمال ما هستند.

 

امام جمعه نکا افزود: شهدا را نمی‌توان تنها به زیر یک سقف یا یک قبر و مقبره خلاصه کرد، بلکه شهدا در لحظه لحظه‌های زندگی ما حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و به همین دلیل زندگی ما باید طوری به پیش برود که از لغزش‌ها مبرا باشیم.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر ای که شهدا بهترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، گفت: به برکت خون های پاک شهدا امروز در مسیر عزت و عظمت قرار داریم که باید این مسیر نورانی را ادامه دهیم.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف اظهار داشت: رعایت نکردن حجاب و عفاف در جامعه دهن کجی به خون شهدا است که باید مراقب اعمال و رفتار خود در زندگی فردی و اجتماعی باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی خاطر نشان کرد: شهید در همه صحنه های کسب و کار، اداری، تفریح، مشکلات و شادی ها حضور دارد و در نماز، حجاب و عفاف، درستکاری، خدمت به مردم و امانتداری شهدا ناظر ما هستند و اگر مسائل را بدرستی رعایت کنیم شهدا از ما راضی اند و در غیر این صورت شهدا از ما گلایه مند خواهند بود.

 

وی گفت: اگر شهدا و فرهنگ شهادت از صدر اسلام تا به امروز و به‌ویژه در مکتب تشیع نبود، امروز عزت و عظمتی برای اسلام و امت رسول خدا باقی نمانده بود و دشمنان با استفاده از همه ابزارهای ممکن اسلام را از بین می بردند.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به وظیفه خود در قبال انقلاب اسلامی به خوبی عمل کردند و سربلند بیرون آمدند، گفت: امروز وظیفه همه ما است که با ادامه راه شهدا به وظیفه خود در برابر انقلاب، امام راحل و رهبری نظام عمل کنیم و جامه عمل بپوشانیم.

 

امام جمعه نکا افزود: دشمن برای از بین بردن اسلام و اتحاد امت اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با ابزار مختلف علیه ما وارد جنگ شد که اکنون در جنگ نرم، حمله به ارزش ها را در دستور کار خود قرار داده است و با استفاده از شبکه های ماهواره ای و سایت های مخرب به جنگ با ارزش ها آمده است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با اشاره به این که ماهواره خطر فساد، ویرانی و نابودی برای بنیان خانواده را به همراه دارد، تصریح کرد: مهم ترین هدف برنامه های شبکه های ماهواره ای تنها با هدف تخریب بنیان خانواده و همچنین از بین بردن هویت دینی نسل جوان است.

 

وی با بیان این که شهدا همواره ناظر اعمال ما هستند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم باید بدانند که شهدا ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و باید کارها درست و منطقی انجام شود و درست‌کاری، امانت‌داری، رعایت حقوق دیگران و حجاب و عفاف در دستور کار قرار گیرد تا شهدا از ما راضی و خشنود باشند./1317/پ202/ح

ارسال نظرات