۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۲۸۱۵۶۳
استاد دانشگاه کانادا مطرح کرد؛

انتقاد از رژیم صهیونستی منجر به اخراج از دانشگاه/ آمریکا خبرنگاران بسیاری را برای ترویج دروغ جذب کرده است

خبرگزاری رسا ـ دانشمند و فیزیکدان کانادایی در گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی خطاب به دانشجویان با بیان این‌که انتقاد از رزیم صهیونستی دلیل اخراج من از دانشگاه اتاوا شد، گفت: افرادی در دانشگاه‌ها به پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند و مورد حمایت آنها هستند و اجازه هیچ نقدی را به کسی نمی‌دهند.
اسراييل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دنیس رنکورت، دانشمند و فیزیکدان کانادایی در همایش «همه علیه استکبار» به صورت ویدئو کنفرانس که شامگاه سه شنبه 27 مردادماه به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در سالن شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: آمریکا خبرنگاران زیادی را اسیر فعالیت های خود می کند.

 

وی اظهار داشت: این خبرنگاران با آمریکا همراه می شوند و دورغ های فراوانی را گسترش می دهند در صورتی که ما در بیان حقیقت نیز توانایی لازم را نداریم.

 

فیزیکدان کانادایی در پاسخ به سؤالی که در رابطه با اخراج او از دانشگاه اوتاوا شد، بیان کرد: انتظار این سؤال را نداشتم اما خوشحال می شوم به این سؤال پاسخ دهم.

 

رنکورت افزود: دلیل این اخراج مضحک و خنده دار است و تنها به نقدی که نسبت به صهیونیست ها داشتم از دانشگاه اخراج شدم.

 

 وی با انتقاد از این که افرادی در دانشگاه به پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی کمک می کنند، بیان کرد: آنها مورد حمایت رژیم صهونیستی هستند و اجازه هیچ نقدی را نمی دهند.

 

 استاد اخراجی دانشگاه اوتاوا از تبعیض در دانشگاه گلایه کرد و گفت: سیاستمداران کانادایی دروغ را به ملت تحویل می دهند.

 

رنکورت با اشاره به برگزاری انتخابات فدرال در کانادا گفت: یکی از کاندیدها که منتقد رژیم صهیونیستی بود از میان برداشته شد و این دموکراسی است که ما در آنجا شاهد آن هستیم./818/پ203/ح

برچسب ها: کانادا استعمار
ارسال نظرات