۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۲۸۱۲۸۵
امام جمعه بابل:

غرب در صدد ویران کردن پایه های اخلاقی در جامعه ما است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل گفت: شبکه های ماهواره ای با گسترش ابتذال، بی بندوباری اخلاقی و ترویج سبک زندگی غربی در صدد ویران کردن پایه های اخلاق در جامعه هستند.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل امروز در دیدار با جمعی از دختران زهرایی حامی عفاف و حجاب بابل با اشاره به آغاز دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: دختردر نگاه اسلام از اهمیت والایی برخوردار است زیرا نقش دختران در آینده جامعه انسانی و تربیت نسل های آتی در نقش یک مادر بسیار دارای اهمیت است.
 
وی افزود: دشمنان برای نابودی جامعه، بسیاری از برنامه های خود را برای انحراف کشاندن دختران مسلمان و شیعه متمرکز کرده اند.
 
مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با اشاره به دیدگاه اسلام در خصوص تولد دختر در خانواده، اظهار داشت: خدای متعال ولادت دختران را سبب نزول برکت در خانواده می داند و روایت های متعددی از لسان معصومین(ع) در ارتباط با جایگاه دختران در خانواده وجود دارد.
 
حجت الاسلام روحانی با ابراز تأسف از وجود تبعیض والدین میان فرزندان خود در برخی خانواده ها، افزود: متأسفانه برخی والدین در خانواده فرزندان پسر را بر دختر ترجیح می دهند در صورتی که اهمیت توجه به دختران و اولویت دادن آنها در نگاه اسلام بیشتر است.
 
امام جمعه بابل بر لزوم تربیت اسلامی و سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و گفت: شبکه های مختلف تلویزیونی ماهواره ای با گسترش ابتذال، بی بندوباری اخلاقی و ترویج سبک زندگی غربی در صدد ویران کردن پایه های اخلاق در جامعه ما هستند.
 
وی با اشاره به گسترش فساد و فحشا در جامعه و بی توجهی مسؤولان نسبت به این مسأله گفت: بسیاری از صحنه های فحشا در جامعه ما بی حد و اندازه وجود دارد که از جمله صحنه های زننده ای است که در کنار دریا و مناطق تفریحی دیگر استان وجود دارد.
 
حجت الاسلام روحانی ادامه داد: با کمال تأسف در مقابل وضعیت نگران کننده بی حجابی در جامعه، نهاد های فرهنگی با کمال بی اعتنایی از کنار این مسائل می گذرند و هیچ تدبیری از سوی مسؤولان امر صورت نمی گیرد.
 
وی ادامه داد: دشمنان طی دو دهه ی اخیر با جدیت مشغول هستند تا با سیاست اندلسی کردن با ابزارهایی مانند شبکه های ماهواره ای، رواج مشروبات الکلی، بی حجابی و ترویج فیلم های غیر اخلاقی بر کشور ما مسلط شوند.
 
استاد اخلاق حوزه علمیه بابل با تقدیر از تشکل های مردمی برای ترویج حجاب و عفاف در جامعه اذعان کرد: باید در مقابل شکستن حرمت عفاف و حجاب در جامعه تدبیر شود و الا خطرات بسیار بزرگی جامعه ما را در آینده تهدید خواهد کرد./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات