۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۲۷۷۲۳۳
با حکم مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی؛

رییس جدید اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم معرفی و منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی با صدور حکمی حجت الاسلام محمد صالحی نیا را به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم منصوب کرد.
حجت الاسلام محمد صالحي نيا - رييس اداره اوقاف و امور خيريه جاجرم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، در حکمی حجت الاسلام محمد صالحی نیا را به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم منصوب کرد.

 

حجت الاسلام صالحی نیا که پیش از این مسؤول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان بود، در شهرستان جاجرم جایگزین حسین اربابی، مسؤول سابق نمایندگی اوقاف و امور خیریه این شهرستان شده است.

 

آیین تودیع و معارفه رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم نیز عصر امروز در حاشیه نشست شورای اداری این شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، فرماندار، مسؤولان شهرستان جاجرم و هیأت امنا، متولیان و خادمین مساجد و بقاع متبرکه شهرستان برگزار شد و حجت الاسلام صالحی نیا به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه جاجرم آغاز کرد.

 

حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی، در این نشست با اشاره به وضعیت موقوفات و امامزاده های شهرستان جاجرم، اظهار کرد: اکنون در بخش ها و مناطق مختلف این شهرستان 250 موقوفه با بیش از 300 رقبه وجود دارد.

 

وی همچنین با اشاره به وجود 10 امامزاده و بقعه متبرکه در شهرستان جاجرم، خاطرنشان کرد: از این تعداد بنای یک امامزاده در حال ساخت بوده و هشت امامزاده نیز در زمره بقاع متبرکه میراثی هستند.

 

در پایان این جلسه از خدمات حسین اربابی تقدیر و حجت‌الاسلام محمد صالحی نیا به عنوان رییس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جاجرم معرفی شد.

 

گفتنی است، شهرستان 37 هزار نفری جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی واقع شده است./9314/پ202/ح

ارسال نظرات