۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۲۷۵۴۷۴
نماینده خبرگان رهبری:

جامعه آرمانی با همکاری مردم تحقق می‌یابد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: جامعه ایده‌آل و آرمانی با مشارکت و همکاری همچنین حضور در صحنه آحاد مردم محقق می شود.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع مسؤولان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، اظهار داشت: تلاش در جهت رفع مشکلات و حوائج نیازمندان و مستضعفان جامعه مصداق خدمت به حلق الله است.

 


امام جمعه مراغه با بیان این‌که جامعه ایده‌آل و آرمانی با مشارکت و همکاری و همچنین حضور در صحنه آحاد مردم محقق می شود، گفت: البته باید دولت نیز بنا به وظایف ذاتی خود در راستای تأمین نیازمندی های مردم تلاش کند تا نهادهای حمایتی از جامعه حذف شوند.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی خاطرنشان کرد: جامعه آرمانی باید به گونه ای باشد که هیچ فردی در جامعه نیازمند افراد حقیقی و حقوقی نباشد و تحقق این جامعه نیازمند سیاست گذاری‌های دولت، حمایت مردم و سایر نهادهای حاکمیتی از دولت است.

 


وی با اشاره به تعدد مراکز غیردولتی و خیریه در آذربایجان و همت خیران استان در کمک به نیازمندان گفت: خداوند انسان را اجتماعی آفریده و در هر اجتماعی کمبودهایی به صورت نوشتاری، مالی و فکری به وجود می آید که برخی افراد تواتمند باید با همت بالای خود این کمبودها را برطرف کنند.

 


نماینده خبرگان رهبری با قدردانی از تلاش های کارکنان سازمان بهزیستی که در خدمت جامعه و افراد محروم و نیازمند هستند، ادامه داد: کارکنان بهزیستی به سهم خود با از خودگذشتگی و با استفاده از امکانات کم تلاش می کنند تا این کمبودها برطرف شود و این کار آنان در پیشگاه الهی محفوظ مانده و ذخیره ای برای آخرتشان می شود.

 


همچنین شهین صادقی، سرپرست اداره بهزیستی مراغه در سخنانی با ارایه گزارشی از فعالیت های این سازمان در شهرستان مراغه اظهار داشت: ارایه خدمات پایگاه اجتماعی به بیش از 400 نفر در سال جاری و ارایه خدمات به 217 فقره پرونده طلاق توافقی از جمله اقدامات سازمان بوده است.

 


وی با اشاره به اینکه خدمات بهزیستی به توانجویان در بخش های مختلف از جمله امور اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت های مردمی ارایه می شود، اظهار کرد: در بخش امور اجتماعی 11هزار و 110 نفر، در بخش توانبخشی 10 هزار و 14 نفر و درامور پیشگیری نیز 858 نفر از خدمات بهزیستی بهره مند شده اند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات