۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۷۳۱۱۸
نماینده خبرگان رهبری:

خشم جهان اسلام باید به سمت رژیم صهیونیستی سرازیر شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند برای ملت زجرکشیده فلسطین، انرژی مضاعفی تزریق کند، گفت: خشم جهان اسلام باید به سمت رژیم صهیونیستی سرازیر شود.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی جمعه این هفته بار دیگر با حضور در راهپیمایی روز قدس نفرت و انزجار خود را از غاصبان سرزمین‌های اشغالی اعلام می‌کنند.


وی با بیان این‌که روز قدس یادگار امام خمینی(ره) برای یادآوری مظلومیت مردم فلسطین و وحدت امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: غفلت سران کشورهای عربی عامل اصلی مظلومیت و کشتار مسلمانان در فلسطین اشغالی است، تمام برنامه‌های صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی برنامه‌ریزی شده و نسل کشی است.

 


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که وحدت امت اسلامی نجاتبخش فلسطین از دست صهیونیست‌های غاصب است، تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی با حمایت از صهیونیست‌ها درصدد حفظ منافع خود در منطقه هستند و تا این غده سرطانی وجود دارد، مسلمانان احساس آرامش به خود نخواهند دید، وحدت امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که راهپیمایی روز قدس و اعتراض به رژیم صهیونیستی تا فروپاشی این رژیم همچنان ادامه دارد، گفت: قدس سمبل و نماد فلسطین و محور وحدت جهان اسلام است و مردم مسلمان کشورمان نیز این واقعیت را به خوبی می دانند، از این رو آزادی قدس می تواند محور وحدت امت اسلامی باشد.

 


نماینده خبرگان رهبری روز قدس را محور وحدت امت اسلامی برای شکست ابهت پوشالی رژیم جعلی صهیونیستی دانست و گفت: مسأله فلسطین باید به عنوان اولویت نخست جهان اسلام مطرح شود، این حضور باشکوه مسلمانان در راهیپمایی روز قدس می تواند این حقیقت مهم را بار دیگر یادآوری کند، ضمن این‌که بارقه‌های امید در میان فلسطینیان را روشن می کند.

 


وی با اشاره به این‌که هر انسان آزاده‌ای در مقابل حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و کشتار زنان و کودکان بی گناه نمی تواند سکوت اختیار کند، گفت: روز قدس نماد مبارزه با ظلم، شرک و استکبار است و مردم کشورمان با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه ای به یادماندنی حق خود را به فلسطین ادا کردند.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که این حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس می تواند برای ملت زجرکشیده فلسطین، انرژی مضاعفی تزریق کند، اظهار داشت: سؤال اینجاست که کدام منطق کشتار مردم بی گناه فلسطین را توجیه می کند، خشم جهان اسلام باید به سمت رژیم صهیونیستی سرازیر شود./935/ت302/ب4

ارسال نظرات