۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۷۰۲۷۹

عرضه 21 هزار عنوان کتاب در بخش فروش نمایشگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ مدیر بخش فروش بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن از استقرار و آغاز به کار 210 غرفه برای عرضه 21 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن امسال خبر داد.
  نمايشگاه قرآن

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن، رجبعلی سالاریان، مدیر بخش فروش نمایشگاه بین‌المللی قرآن با بیان اینکه امسال با تلاش ناشران داخلی و خارجی 21 هزار عنوان کتاب قرآن و معارف اسلامی در معرض فروش قرار گرفته است، گفت: بیست و سومین نمایشگاه قرآن با بخش فروش افتتاح شد. در این بخش 21 هزار عنوان کتاب جمع آوری و به معرض فروش گذاشته شده است که از این تعداد 16 هزار و 854 عنوان کتاب های داخلی هستند و بیش از 3 هزار عنوان به گروه کتاب های بخش بین الملل اختصاص دارد.

 

سالاریان با اشاره به استقبال خوب ناشران در بخش عرضه عناوین بین الملل نمایشگاه قرآن افزود: 21 ناشر از 5 کشور لبنان، سوریه، عراق، ترکیه و مصر با ارائه تازه ترین عناوین قرآنی در این نمایشگاه مشارکت کردند. امسال عناوین عرضه شده در نمایشگاه آخرین عناوینی هستند که از سال 90 به بعد تهیه، تنظیم و به چاپ رسیده است.

 

سالاریان با اشاره به جانمایی بخش فروش تاکید کرد: امسال بخش فروش در قسمت ورودی نمایشگاه قرار دارد و اولین بخشی هم بود که توسط دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد باقر قالیباف شهردار تهران ، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران و جمعی از مسئولان و مدیران شهری افتتاح شد. این بخش در روزهای آغازین نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شد و امید است که در روزهای آینده با راه اندازی سایر بخش های نمایشگاه شاهد حضور تعداد بیشتری از علاقه مندان به آشنایی با تازه ترین عناوین و فعالیت های قرآنی باشیم./998/د102/ق

ارسال نظرات