۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۲۶۸۰۴۱
همزمان با نیمه دوم ماه رمضان؛

جلسات انس و معرفت ایرانیان در عتبات برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با نیمه دوم ماه مبارک رمضان جلسات انس و معرفت بعثه‌ مقام معظم رهبری در عتبات عالیات برگزار می‌شود که سخنرانی خطیبان و مداحان و روایتگری راویان متبحر از جمله این برنامه‌ها در نظر گرفته است که در رجب و شعبان المعظم با استقبال پرشور جمع کثیری از هموطنان عزیز و زائران حسینی(ع) ایرانی و سایر کشورها همراه بود.
مراسم در کربلا

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج از عتبات عالیات، این جلسات که با استقبال بسیار پرشوری از طرف هموطنان ایرانی و سایر زایران کشورهای همسایه همراه بود ، تا آخرین روزهای ماه مبارک شعبان برگزار شد.

 

براساس این گزارش، همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان از نیمه دوم با برنامه های پرشور و متنوع مخصوصا برای لیالی قدر در حرمهای سید الشهدا(ع) ، حضرت ابالفضل (ع)، امیر المومنین(ع) و امامین جوادین (ع) درکاظمین برگزار خواهد شد.

در این جلسات آنچه که جای تامل دارد اشکهای پرحرارت زایران که از عمق جان و معرفت به جایگاه ائمه اطهار ، مخصوصا مصائب سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) می باشد.

اینجا کربلاست وادی شجاعتها ،گذشت و ایثار و صبر، جایی که ایثار و صبر در برابر ام المصائب حضرت زینب (س) سر تعظیم فرود می آورد.

اینجا نینواست کنار قتلگاه حسینی (ع) با گوش دل می توان صدای هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) (آیا کسی هست مرا یاری کند) شنید و چه زیباست زمزمه زیر لب عاشقان حسینی در لبیک یاحسین و لبیک به فرامین مقام عظمای ولایت./1325/د101/ف

ارسال نظرات