۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۶۷۰۸۴
3 میلیارد تومان؛

سهم خراسان رضوی در بازسازی عتبات عالیات طی سال گذشته

خبرگزاری رسا ـ رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی گفت: کمک های مردمی خراسان رضوی به بازسازی عتبات عالیات حدود سه میلیارد تومان بوده که فقط در جهت همین امور به مصرف می رسند و نشان دهنده عشق و محبت مردم استان به اهل بیت(ع) است.
ستاد بازسازي عتبات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نشست تخصصی بررسی راهکارهای همکاری بیشتر بین ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی و عتبه مقدسه کاظمین  با حضور رییس سازمان بازسازی عتبات عالیات استان، رییس خدام، رییس روابط عمومی و نیز  رییس بخش خدماتی  حرم کاظمین، عصرامروز در محل ستاد بازسازی عتبات خراسان رضوی برگزار شد.

 

جعفر دهنوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان رضوی در این نشست با بیان این که تمامی تلاش و همکاری ها با عشق و محبت به اهل بیت(ع) و برای خدمت به ایشان  انجام می شود، اظهار کرد: خراسان رضوی سهم عظیمی در بازسازی عتبات و به ویژه حرمین کاظمین داشته است.

 

وی از اختصاص سه میلیارد تومان کمک های مردمی خراسان رضوی در سال گذشته به بازسازی عتبات خبرداد و افزود: کمک های مردمی که با شناسه های مشخص برای پروژه های مختلف عتبات واریز می شوند، ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، استانداری، پلیس انتظامی، سپاه، ارتش، اوقاف و صدا و سیما بر این امور و وجوهات مردمی نظارت کامل دارند و تمامی وجوهات فقط در جهت بازسازی عتبات مصرف می شوند.

 

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان در پیشنهادی به مسؤولان حاضر در نشست، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای ورود مستقیم ماشین های حامل پروژه های ساخته شده در ایران مانند صندوق های حرمین جوادین که در سال گذشته ارسال شد، فراهم شود تا از ایجاد صدمات احتمالی به آن ها در جابجایی ممانعت شود.

 

دهنوی، آموزش و انتقال تجربیات به خدام عتبه کاظمین را به عنوان اولین تجربه خراسان رضوی در این خصوص دانست، اظهار کرد:  در حال حاضر 12 امین گروه خدام برای آموزش، انتقال تجربیات، نزدیک شدن بین دو عتبه در مشهد حضور دارند که در واقع هیچ هزینه ای برای عتبه کاظمین ندارد و خوشبختانه تعداد این خدام از300 به 500 نفر افزایش یافته است./844/پ202/ب5

ارسال نظرات