۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۶۵۹۴۳

مداحان کاروان‌های عتبات عالیات ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بعثه رهبری در آذربایجان شرقی گفت: مداحان کاروان‌های عتبات عالیات با شرکت در آزمون طرح بهسازی ساماندهی شده و به صورت سازمان‌یافته و هدفمند فعالیت خواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: آزمون طرح بهسازی مداحان اعزامی به عتبات عالیات استان همزمان با سایر حوزه های امتحانی سراسر کشور در تبریز نیز برگزار شد.

 


وی خاطرنشان کرد: قبولی در آزمون و مصاحبه شفاهی از جمله شرایط پذیرش مداحان در طرح اعزام بعثه است، کسانی که در آزمون مرحله نخست پذیرش شوند برای مصاحبه شفاهی دعوت می‌شوند و پس از مصاحبه لوح فشرده یک جلسه برنامه‌های آن دریافت خواهد شد.

 


امام جمعه مراغه ادامه داد: آن دسته از مداحان که در مرحله نخست آزمون امتیاز لازم را به دست نیاورند، فرصت کوتاهی به آن‌ها داده می‌شود که در مرحله دوم آزمون کتبی شرکت کنند و از آن‌ها مجددا آزمون به عمل خواهد آمد. همچنین برخی افراد که موفق به شرکت در این آزمون نشدند یا مدارک آن‌ها تکمیل نشده بود، می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

 


حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی ادامه داد: آزمون ورودی جدید و جذب مداحان برای اعزام به عتبات طی ماه‌های آینده برگزار می‌شود که افراد واجد شرایط می‌توانند در این فرصت نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند تا در زمان اعلام شده، نسبت به نام نویسی خود اقدام لازم را انجام بدهند.

 


وی با بیان این‌که این آزمون در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، قم، کاشان، کرمان، گلستان، گیلان، مازندران، مرکزی و یزد برگزار شد، گفت: این آزمون در آذربایجان شرقی با حضور 108 نفر از مداحان برگزار شد.

 


مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که نتایج این آزمون طی روزهای آینده در سامانه مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری درج خواهد شد، افزود: داوطلبانی که در این آزمون نمره کافی را کسب نکرده‌ اند در آزمون دوم که حدود دو ماه دیگر برگزار خواهد شد، می توانند شرکت کنند./854/ت302/ب4

ارسال نظرات