۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۶۵۶۳۳
عضو خبرگان رهبری:

دولت به وعده‌های خود عمل کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: دولتمردان برای جلب اعتماد و رضایت مردم لااقل به وعده‌هایی که داده اند، عمل کنند.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز به همراه جمعی از مسؤولان شهرستان مراغه و نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند اجرای آزادراه مراغه ـ هشترود وخواستار تسریح در اتمام این پروژه شد.

 


وی در این بازدید با بیان این‌که محور کنونی مراغه ـ هشترود یکی از حادثه خیز ترین محورهای اصلی ارتباطی استان است که باید اجرایش تسریع یافته و در دستور کاری دولت تدبیر و امید قرار گیرد، خاطرنشان کرد: دولتمردان برای جلب اعتماد و رضایت مردم لااقل به وعده‌هایی که داده اند، عمل کنند.

 


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که جلب نظر و رضایت مردم مهم‌ترین اصل در موفقیت دولت‌ها محسوب می شود، تصریح کرد: نباید با دادن وعده‌های دروغین و غیرقابل اجرا، مردم را از انقلاب اسلامی و نظام ناامید کرد، اگر مسؤولان با مردم صداقت داشته باشند، به یقین این ملت همراه آنان خواهد بود.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی مردم را بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: ملت ایران در مقاطع مختلف نشان داده‌اند که پایبند به آرمان ها و اصول نظام اسلامی ایران هستند، این ملت صاحب اصلی انقلاب است، بنابراین مسؤولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند.

 


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اجرای آزادراه مراغه یکی از خواسته های مهم مردم این شهرستان در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی بوده است که انتظار می رود دولت تدبیر و امید با نگرش لازم این پروژه را با همکاری متولیان اجرایی تکمیل و در اختیار مردم شهیدپرور این شهرستان قرار دهد.

 


وی با بیان این‌که اجرای آزاد راه مراغه ـ هشترود عامل پیشرفت اقتصادی منطقه نیز خواهد شد، تصریح کرد: بر اساس آمارهای پلیس راه کشور حدود 800 نفر در محور مراغه - هشترود تا به امروز بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند که آمار بسیار نگران کننده‌ای است، دولت باید در راستای اجرای این آزادراه نمامی تلاش خود را به کار گیرد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات