۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۲۶۳۵۱۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

افزایش و ارتقای دانش رسانه ای موجب موفقیت در اطلاع رسانی می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با ابراز خرسندی از برگزاری کارگاه های آموزشی اصحاب رسانه گفت: کارگاه های آموزشی در ارتقای سطح دانش رسانه ای مؤثر است و این ارتقای دانش رسانه ای موجب موفقیت در اطلاع رسانی می شود.
حجت الاسلامسيد احمد  ميرعمادي-امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز با حضور در کارگاه آموزشی مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه نشریات کیفیت کار این نشریات محلی را افزایش می دهد.

 

وی با بیان این که کارگاه های آموزشی ویژه مطبوعات و خبرگزاری های استان در ارتقای سطح دانش رسانه ای مؤثر است، افزود: برگزاری  این دوره های آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان وظایف سنگین اصحاب رسانه در نشر و انعکاس اخبار اظهار داشت: افزایش و ارتقای دانش رسانه ای موجب موفقیت در این عرصه می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه خبرنگاران در راستای تحلیل وقایع و حوادث بسیار مؤثر است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان تعلیم و تربیت را اساس رشد و بالندگی انسان بیان کرد و اظهار داشت: اساس موفقیت در عرصه های گوناگون آموزش و ارتقای دانش است.

 

وی بیان داشت: انتظار می رود افرادی که در این دوره های آموزشی شرکت می کنند، بتوانند استعدادهای خویش را شناسایی و پرورش دهند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر فراگیری روش تحلیل وقایع و حوادث افزود: اصحاب رسانه باید توجه داشته باشند که بررسی راه کارها، نقاط قوت و ضعف در عرصه خبر مهم ترین عامل موفقیت رسانه ها است.

 

امام جمعه خرم آباد با تشکر از مسؤولان در راستای برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه ها ی استان یادآور شد: در استان لرستان شاهد رشد کمی و کیفی مطبوعات و نشریات محلی بوده ایم.

 

وی خطاب به اصحاب رسانه و مطبوعات عنوان داشت: چیزی که در عرصه خبر مهم است این است که بنویسیم، بنویسیم و بنویسیم./9459/پ202/ح

ارسال نظرات