۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۲۹۰۶
نماینده خبرگان رهبری:

ملت های بزرگ تفکر اسلامی را الگوی خود قرار داده اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه مردم کشورهای دنیا تفکر غنی اسلامی را الگوی تعالی و پیشرفت خود قرار داده اند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در محوطه سپاه ناحیه مراغه برگزار شد، با اشاره به تحولات روز منطقه‌ای اظهار داشت: امروزه مردم کشورهای دنیا تفکر غنی اسلامی را الگوی تعالی و پیشرفت خود قرار داده اند.

 


وی با اشاره به این که مردم این کشورها با تحقیق و مطالعه در خصوص تفکرات، اعتقادات و آموزه های اسلام توانسته‌اند توصیه های این دین مترقی را الگوی خود انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: اکنون ایده ها و تفکر غنی انقلاب اسلامی به سرتاسر جهان صادر شده و ملت های بزرگ دنیا از آن الگو گرفته اند.

 


امام جمعه مراغه با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی به دنبال تخریب و یا تحریف در آموزه های اسلامی هستند، تصریح کرد: نظام سلطه و صهیونیسم جهانی از الگو قرار گرفتن این تفکر و فرهنگ در بین کشورهای جهان واهمه دارند و توطئه های مختلفی برای مقابله با آن به کار می گیرند.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر قدرشناسی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: امنیت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدا و جانفشانی ایثارگران و جانبازان بوده و باید مسؤولان و مردم در تکریم حقوق این بزرگواران همه تلاش خود را به کار ببندند.

 


وی ولایت‌مداری را یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: باید دانست که امروز نیز رهبری مدبرانه، داهیانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه راه ائمه معصومان(ع) و حضرت ولی‌عصر(عج) است.

 


نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، یادآور شد: یکی از مهم ترین عامل پیروزی رزمندگان وحدت نیروهای مسلح و از همه مهم‌تر رهبری داهیانه امام خمینی(ره) بوده است، آزادسازی خرمشهر در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن هیچگاه تصور عملیات بیت المقدس را از سوی رزمندگان ایران نداشت.

 


همچنین سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده، فرمانده سپاه ناحیه مراغه در سخنانی با بیان این‌که اکنون به برکت انقلاب اسلامی شاهد انزوا و شکست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در منطقه خاورمیانه هستیم، افزود: با رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، تمدن بزرگ اسلامی در آینده ای نزدیک محقق خواهد شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات