۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۶۲۲۰۲
وزیر دادگستری:

مبارزه با فساد اداری شعار نیست

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام پورمحمدی گفت: دولت مبارزه با فساد را از خود شروع کرده تا راه برای مبارزه جدی با سایر مفاسد بیرون از دولت باز باشد.
حجت الاسلام پورمحمدي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری دولت یازدهم شب گذشته در جریان سفر هیأت دولت به استان آذربایجان‌شرقی در شورای اداری شهرستان ملکان اظهار داشت: رعایت حق و حقوق مردم در ادارات ضرورتی بوده که همواره بدان تأکید شده است.


وی با بیان این‌که مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی ایران هستند، خاطرنشان کرد: باید به‌گونه‌ای این ملت مورد تکریم قرار گیرند که بجای مراجعه آنان به ما، ما خدمت را پیش مردم ببریم، در این صورت خدمتگزار واقعی صاحبان اصلی انقلاب خواهیم بود.


حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به این‌که دولت براساس واقعیت ها تصمیم می گیرد، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید قبل از اعلام هرگونه وعده و وعید کارهای کارشناسی، مطالعاتی و اعتبارسنجی طرح مورد اجرا را در نظر می گیرد و بعد به مردم اعلام می شود.


وزیر دادگستری با اشاره به این‌که تمامی طرح های عمرانی دولت تا پایان خدمتگزاری تحویل مردم خواهد شد، ادامه داد: تمام پروژه هایی که در سفر هیأت دولت مصوب می شود، در مدت دو سال بهره برداری از آنها شروع خواهد شد، انتظار داریم مسؤولان شهرستان نیز پیگیر امور و طرح‌های مصوب باشند.


وی در ادامه با تأکید بر این‌که مبارزه با فساد اداری در اولویت کار دولت تدبیر و امید قرار گرفته و این مبارزه از دوسال قبل شروع و با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: این دولت مبارزه با فساد را از خود شروع کرده تا راه برای مبارزه جدی با سایر مفاسد بیرون از دولت باز باشد.


حجت الاسلام پورمحمدی با تأکید بر این‌که مبارزه با فساد اداری موجب جلب اعتماد و رضایت مردم از دولت می شود، خاطرنشان کرد: این یک شعار نیست، بلکه در کلیه استان ها و شهرستان طرح سلامت اداری تشکیل و با جدیت دولت برای سلامت اداری تلاش می کند.


همچنین حجت الاسلام حافظ زمانی، امام جمعه ملکان در سخنانی به ارایه کمبودها و مشکلات موجود در این شهرستان پرداخت و نبود راه ملکان - لیلان را یکی از مشکلات اساسی این بخش دانست و اظهار داشت: در کشور بخش لیلان تنها منطقه ای است که راه ارتباطی با مرکز شهرستان ندارد.


شهروز افخمی، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار اعطای تسهیلات به کشاورزان متضرر شده از خشکسالی شد و گفت: با وجود این‌که قسمتی از روستاهای شهرستان ملکان در حاشیه دریاچه ارومیه قرار گرفته اند، برای این شهرستان از اعتبار 9 هزار و 600 میلیارد ریالی برای احیای دریاچه اعتباری در نظر گرفته نشده است./935/پ203/ش

ارسال نظرات