۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۲۶۱۲۸۰
با حکم رییس سازمان حج و زیارت؛

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی تغییر کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان حج و زیارت کشور با صدور حکمی، محمدباقر قاصری را به عنوان سرپرست جدید حج و زیارت استان خراسان شمالی منصوب کرد.
محمدباقر قاصري - سرپرست حج و زيارت خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت کشور در حکمی با قدردانی از زحمات هشت ساله جواد شاد، مدیر سابق حج و زیارت استان خراسان شمالی، محمدباقر قاصری را به عنوان سرپرست جدید این مدیریت در استان منصوب کرد.

 

سرپرست جدید حج و زیارت استان خراسان شمالی پیش از این به مدت چندین سال در سمت های مختلف مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی مشغول فعالیت بوده است.

 

جواد شاد، مدیر سابق حج و زیارت خراسان شمالی نیز با حکم معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت به سمت معاون حج و زیارت استان خراسان رضوی منصوب شد.

 

شاد از نیروهای حج و زیارت استان خراسان رضوی بود که هشت سال پیش به مدیریت حج و زیارت خراسان شمالی منتقل شد و اکنون بار دیگر به عنوان معاون حج و زیارت خراسان رضوی به این استان بازگشته است.

 

در حکم انتصاب محمدباقر قاصری به عنوان سرپرست مدیریت حج و زیارت استان خراسان شمالی آمده است: با عنایت به سابقه و تجربه جنابعالی در امور حج و زیارت، به عنوان «سرپرست حج و زیارت خراسان شمالی» منصوب می شوید.

 

این حکم می افزاید: امید است با اتکال به خداوند متعال و در ظل عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه )، توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و به کارگیری تمام استعداد و توان خود توأم با هماهنگی و همکاری با کلیه حوزه ها، در پیشبرد اهداف سازمان با رعایت اصل خدمت هر چه بهتر و بیشتر به زائرین بیت الله الحرام و اعتاب مقدسه و نیز حفظ منافع و مصالح و گسترش خدمت به آنان در جهت نیل به پیشرفت روز افزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مؤفق و مؤید باشید.

 

در حکم انتصاب جواد شاد به عنوان معاون حج و زیارت استان خراسان رضوی هم که از سوی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت صادر شده، خطاب به وی آمده است: ضمن تشکر از خدمات جنابعالی در سمت مدیر حج و زیارت خراسان شمالی و نظر به سوابق و تجربیات ارزنده شما به عنوان «معاون مدیریت حج و زیارت استان خراسان رضوی» منصوب می شوید.

 

مراسم تودیع محمدباقر قاصری، کارمند سابق حج و زیارت خراسان رضوی و سرپرست جدید حج و زیارت خراسان شمالی و نیز معارفه جواد شاد به عنوان معاون حج و زیارت خراسان رضوی هفته گذشته در مدیریت حج و زیارت این استان برگزار شده اما هنوز مراسم تودیع و معارفه مدیر سابق و سرپرست جدید حج و زیارت استان خراسان شمالی برگزار نشده و بر اساس برنامه، احتمالا این مراسم طی هفته جاری برگزار خواهد شد.

 

البته جواد شاد، مدیر سابق حج و زیارت استان خراسان شمالی با صدور پیامی، ضمن تشکر از کارکنان و کارگزاران زیارتی در این استان، از آنها طلب حلالیت کرده است.

 

در بخشی از این پیام آمده است: خداوند منان را شاکرم که بر این بنده حقیر منت نهاد تا بخشی از عمر خویش را در جمع با صفا و محبت شما کارکنان و کارگزاران زیارتی استان سپری کردم، به یقین ادعا می کنم که در طول این مدت از کردار، اخلاق و منش انسانی شما بزرگواران بهره مند شدم، ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف همه شما برادران گرامی ازخداوند متعال برای همگان آرزوی توفیق خدمت گزاری به زائرین بیت الله الحرام، پیامبر اعظم(ص) و ائمه مظلوم بقیع(ع) و اعتاب مقدسه مسألت دارم.

 

وی در ادامه پیام خود می افزاید: اکنون که توفیق خدمت در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برای حقیر میسر شده از صمیم قلب از تک تک شما بزرگواران طلب حلیّت کرده و تقاضای عفو و بخشش از قصور و یا غفلت های احتمالی را دارم، حقیقتاً این جانب چنانچه مؤفقیتی داشته ام مرهون زحمات همکاران و کارگزاران گرامی بوده و اگر قصوری بوده از جانب این حقیر بوده که طلب عفو و گذشت دارم.

 

گفتنی است، استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور بیش از 915 هزار نفر جمعیت دارد و همه ساله از این استان قریب به هشت هزار نفر به حج عمره، حدود هزار نفر به حج تمتع و افزون بر هفت هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می شوند./9314/پ203/ب4 

ارسال نظرات