۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۶۱۲۱۴
نماینده خبرگان رهبری:

استمرار راه شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: مادامی که راه و رسم شهدا در جامعه ساری و جاری است ما به پیشرفت، اقتدار و موفقیت خواهیم رسید.
حجت الاسلام و المسلمين محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در یادواره شهدای مراغه به ویژه شهدای پاسدار این شهرستان اظهار داشت: مردم شهید پرور مراغه در طول دوران دفاع مقدس یک هزار و 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که از این تعداد 111 شهید در لباس مقدس پاسداری به شهادت رسیده اند.

 


حجت الاسلام والمسلمین پور محمدی با بیان این‌که مردم این شهرستان در تمامی صحنه های نبرد حق علیه باطل در طول هشت سال دفاع مقدس و همچنین صحنه های دفاع از آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی حضوری تأثیرگذار داشته اند، افزود: مردم ولایت مدار مراغه برای سربلندی ایران اسلامی گوش به فرمان رهبری هستند.

 


امام جمعه مراغه ادامه داد: مادامی که راه و رسم شهدا در جامعه ساری و جاری است ما به پیشرفت، اقتدار و موفقیت خواهیم ر
سید، در چنین شرایطی است که زمینه اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی امام عصر(عج) فراهم خواهد شد.

 


وی در ادامه با بیان این‌که شهدا وارثان نیکی‏ها و اسوه‏ های کامل انسانیت هستند، به نقش شهدا در حفظ و استمرار انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: امنیت و نظام مقدس ولایی بزرگترین دستاورد امام و شهدا است که باید از آن در مقابل هجمه های دشمنان صیانت کرد.

 


نماینده خبرگان رهبری اظهار داشت: اتحاد، بصیرت و ولایت پذیری ملت ایران رمز پیروزی در برابر همه تهدیدات و تحریم‏های دشمنان است و به همین علت است که دشمنان سعی می‏کنند نظام اسلامی را از داخل تهدید و منزوی کنند و در این راه نیز عاجز مانده اند.

 


همچنین سرهنگ پاسدار شالچی زاده، فرمانده سپاه ناحیه مراغه در سخنانی با بیان این‌که سپاه و بسیج تا پای جان آماده دفاع از انقلاب اسلامی ایران است، گفت: پاسداران جوان در کنار پاسداران دوران دفاع مقدس در دفاع از آرمانهای امام خمینی(ره)، رهبری و شهیدان همدل و متحد هستند.

 


بنابر این گزارش، در این یادواره که با حضور آیت الله شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همراه بود، از تمبر یاد بود و شناسنامه هویتی پاسداران شهید مراغه رونمایی و از خانواده های شهدای پاسدار تجلیل شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات