۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۲۵۸۸۶۵
نماینده خبرگان رهبری:

سپاه با روحیه جهادی در برابر زیاده خواهی‌های نظام سلطه ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی فعالیت روحانیان عقیدتی سیاسی در سپاه را عامل اصلی ایجاد فضای معنوی و اعتقادی در این نهاد مقدس عنوان کرد و گفت: سپاه با روحیه جهادی خود در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه ایستادگی می کند.
حجت الاسلام و امسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار پاسداران و کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه مراغه، اظهار داشت: شهادت آیت الله مطهری ضایعه ای بزرگ برای انقلاب اسلامی بود، هر چند خون علمای مجاهد درخت این انقلاب را آبیاری و تنومند کرده است.

 


وی با بیان این‌که آثار و برکات روشنگری و مجاهدت شهید مطهری هنوز پس از سال‌ها ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اکنون نیز سپاه و بسیج با تکیه بر مطالبات رهبر معظم انقلاب و تفکر اسلامی که بخشی از آن در آثار شهید مطهری آمده، با آمادگی کامل در زمینه های فرهنگی و تخصصی در بالاترین درجه رشد و بالندگی قرار دارد.

 


امام جمعه مراغه با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان ناخدای کشتی انقلاب و نظام اسلامی پیامبرگونه، ملت و امت اسلامی را رهبری می کنند، تصریح کرد: اکنون ملت های بزرگ جهان از بیانات رهبر معظم انقلاب الهام گرفته و آن را سرمشق و الگوی خود در آزادگی و رهایی از استبداد قرار داده اند.

 


وی با اشاره به نقش علمای جهان اسلام در تبیین اخلاق و فرهنگ اسلامی در جامعه ادامه داد: شهید مطهری نیز به عنوان عالمی متفکر، اسلام شناس و مظهر اخلاص در عصر کنونی، نقش مهمی در تبیین و ترویج تفکر اسلام ناب محمدی(ص) داشته است، از این رو معلمی بزرگ و متفکری اعتقادی و الگویی برای نسل های آینده است.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود پاسداری از ارزش های انقلاب را مهم‌ترین و خطیرترین رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: روحیه جهاد و شهادت به عنوان ویژگی بارز در کنار ولایتمداری و بصیرت همواره با سپاه و بسیج بوده است.

 


وی فعالیت روحانیان عقیدتی سیاسی در سپاه را عامل اصلی ایجاد فضای معنوی و اعتقادی در این نهاد مقدس عنوان کرد و گفت: اگر امروز مرزهای اعتقادی نظام اسلامی تهدید شود، سپاه با روحیه جهادی خود در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه ایستادگی می کند.

 


همچنین حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در سخنانی دشمن شناسی، هوشیاری، گفتمان سازی، آرمان آفرینی و تشخیص حق و باطل را از شاخصه های پاسداری در کلام رهبر انقلاب دانست و گفت: ولایتمداری، بصیرت مالک اشترگونه و ایستادگی در برابر دشمنان از ویژگی های پاسداران است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات