۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۲۵۷۵۳۸
نماینده خبرگان رهبری:

اقدامات آل‌سعود در یمن از نوع جنایات صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: آل سعود اگر از غزه، فلسطین و ویتنام درس می گرفت، هرگز مرتکب این عمل نابخردانه نمی شد و به یقین آینده‌ای تاریک در انتظار سردمداران رژیم جلاد سعودی است.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به جنایات اخیر رژیم آل‌سعود و هم‌پیمانان عربی منطقه‌ای آن در کشتار مردم بی‌گناه کشور یمن اظهار داشت: این جنایات به یقین در اضمحلال این رژیم پادشاهی و دیکتاتوری تسریع خواهد بخشید.

 


وی با بیان این‌که آل سعود با حمله به یمن بیچارگی و دست نشاندگی خود را به همه جهانیان ثابت کرد، افزود: این رژیم در برابر حمله رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه و کشتار مردم سوریه و عراق از سوی تروریست ها واکنشی نشان نداد، اما خود علیه مردم مظلوم یمن حمله کرد.

 


امام جمعه مراغه با اشاره به این‌که جنایات اخیر رژیم آل‌سعود در حمله به مراکز غیرنظامی و بیمارستانی یمن، بی‌شباهت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه نیست، تصریح کرد: آن چه مسلم است؛ این گونه حملات به کشورهای مظلوم همواره از سوی استکبار و صهیونیست جهانی به وقوع می پیوندد.

 


حجت الاسلام والملسمین پورمحمدی با اشاره به این‌که تاریخ نشان داده چنین جنایاتی همیشه به شکست جنایت‌کاران می انجامد، خاطرنشان کرد: آل سعود اگر از غزه، فلسطین و ویتنام درس می گرفت، هرگز مرتکب این عمل نابخردانه نمی شد، به یقین آینده‌ای تاریک در انتظار سردمداران رژیم جلاد سعودی است.

 


وی با بیان این‌که حمایت آشکار و پنهان آمریکا و رژیم صهیونیستی از عربستان سعودی در کشتار مردم بی‌گناه یمن، امری بدیهی است، ادامه داد: قدرت های ظالم هرگز در مقابل ملت های آزاده، عدالت‌خواه و مستقل تاب و تحمل نیاورده و شکست خورده اند، اما این حقیقت در باور آمریکا و رژیم صهیونیستی قابل تصور نیست.

 


نماینده خبرگان رهبری حمله مجدد به یمن از سوی نیروهای آل سعود پس از اعلام آتش بس را نشان از اوج ترس و واهمه سران سعودی در قبال این جنایات تاریخی دانست و افزود: این اقدام نشان داد آل‌سعود تمام سیاست های خود را از غرب و رژیم صهیونیستی دریافت می کند.

 


امام جمعه مراغه با بیان این‌که ادعای خادم‌الحرمین عربستان سعودی بهتر است با عنوان خائن الحرمین اصلاح شود، گفت: اگر آل سعود حتی با نگرش ناسیونالیستی و غیردینی به مسأله می نگریست، امروز وضعیت مردم فلسطین و غزه این‌گونه نبود./854/ت302/ب4

ارسال نظرات