۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۵۶۸۰۵

جلسه شورای حوزه علمیه مازندران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جلسه شورای حوزه علمیه مازندران در سال جدید شب گذشته در محل مدیریت حوزه علمیه استان در ساری برگزار شد.
حوزه علميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، نخستین جلسه شورای حوزه علمیه مازندران در سال جدید شب گذشته در محل مدیریت حوزه علمیه استان در ساری برگزار شد.

 

براساس در این جلسه که با حضور همه اعضاء و به ریاست آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و رییس شورای حوزه علمیه برگزار شد.

 

این گزارش می افزاید؛ در این جلسه مهم ترین مسائل و مشکلات حوزه علمیه مازندران مورد بررسی و راه کارهای لازم به منظور رفع موانع پیش روی ارائه و به تصویب رسید.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه علمیه مازندران در این جلسه با ارائه گزارشی از ثبت نام وبرگزاری آزمون حوزه علمیه استان، گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه مازندران با حضور 500 نفر در سه حوزه امتحانی ساری، بابل و نوشهر برگزار شد.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت 29 مدرسه علمیه در مناطق مختلف مازندران خبر داد و افزود: در حال حاضر حدود سه هزار طلبه برادر و دو هزار و 500 طلبه خواهر در مدارس علمیه برادران و خواهران استان در حال تحصیل هستند.

 

وی با اشاره به این که خوشبختانه استقبال علاقه منان ورود به حوزه علمیه در استان خوب بوده است، تصریح کرد: هر سال شاهد استقبال علاقه منان ورود به حوزه های علمیه در مناطق مختلف استان هستیم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات